با همکاری مشترک جهاد دانشگاهی و دانشکده طب سنتی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی؛

دوره‌ آموزشی "آشنایی با اصول و درمان بیماری‌ها از دیدگاه طب ایرانی" برگزار می‌شود

۰۶ شهریور ۱۳۹۸ | ۰۹:۵۹ کد : ۱۱۰۱۴ آموزشی پژوهش و فناوری تاپ خبر زندگی سالم
دوره‌ آموزشی کوتاه مدت مهارتی "آشنایی با اصول و درمان بیماری‌ها از دیدگاه طب ایرانی" طی عقد قرارداد همکاری مشترک جهاد دانشگاهی و دانشکده طب سنتی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی برگزار می‌شود.
دوره‌ آموزشی "آشنایی با اصول و درمان بیماری‌ها از دیدگاه طب ایرانی" برگزار می‌شود

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی، با توجه به اهمیت و تاثیر طب سنتی ایرانی در درمان و بخصوص پیشگیری از بروز بیماری‌های مختلف، طی جلسات کارشناسی متعدد با حضور اساتید دانشکده طب سنتی و اعضای هیات علمی جهاد دانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی، دوره‌ آموزشی مهارتی "آشنایی با اصول و درمان بیماری‌ها از دیدگاه طب ایرانی" در فاز اول ویژه دانشجویان و فارغ‌التحصیلان رشته مامایی از مهر ماه جاری اجرا می‌شود.

گفتنی است، مدرسین این دوره آموزشی از بین متخصصین طب سنتی دانشگاه‌های علوم پزشکی انتخاب شده‌اند و طول مدت دوره نیز از 100 ساعت آموزش تئوری و عملی تشکیل شده است.

بر اساس این گزارش، امور طبیعیه، سته ضروریه، داروشناسی، اعمال یداوی و توصیه‌های غذایی در ارتباط  با بارداری سالم، زایمان و بیماری‌های مرتبط با آن، برخی از مهمترین عناوین و سرفصل‌های آموزشی دوره "آشنایی با اصول و درمان بیماری‌ها از دیدگاه طب ایرانی" هستند.

گفتنی است، که در پایان دوره به شرکت‌کنندگان گواهینامه مشترک جهاد دانشگاهی و دانشکده طب سنتی  دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی اعطا می‌شود.

علاقمندان و متقاضیان شرکت در این دوره می‌توانند برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر با مسئول دپارتمان پرستاری و مامایی جهاد دانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی با شماره‌های 09304092252 و یا 02122439865  تماس بگیرند.

انتهای پیام

 

کلید واژه ها: طب سنتی طب ایرانی پرستاری و مامایی جهاد دانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی


( ۱ )

نظر شما :