جهاد دانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی برگزار میکند:

کارگاه آموزشی آسیب‌شناسی و مداخله‌های درمانی در پیمان‌شکنی زناشویی

۲۹ دی ۱۳۹۸ | ۱۲:۱۳ کد : ۱۵۲۴۷ پر بازدیدترین اخبار آموزشی تاپ خبر
کارگاه آسیب‌شناسی و مداخله‌های درمانی در پیمان‌شکنی زناشویی ویژه متخصصین روانشناسی، روان‌درمانگران و مشاوران برگزار می‌شود.
کارگاه آموزشی آسیب‌شناسی و مداخله‌های درمانی در پیمان‌شکنی زناشویی

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی، این کارگاه آموزشی با سرفصل تأثیرات روابط فرا حیطه زناشویی بر کودک، بخشودگی در درمان پیمان‌شکنی زناشویی، شناخت مقوله پیمان‌شکنی و علائم آن در افراد بعد از کشف پیمان‌شکنی همسر، مدیریت بحران و فرونشاندن آتش‌فشان هیجانات در مداخلات درمانی پیمان‌شکنی زناشویی، تردیدها، ترس‌ها و نگرانی‌هایی که پس از افشای پیمان‌شکنی همسر، زن و مرد با آن مواجه می‌شوند، ارزیابی و شناسایی عوامل زمینه‌ساز و سبب‌ساز و عوامل فردی، بیرونی و ارتباطی پیمان‌شکنی در همسران و رویکرد میان سیستمی، رویکرد مبتنی بر صمیمیت و مداخله درمانی تلفیقی در درمان پیمان‌شکنی زناشویی طی روزها  2تا 4 بهمن‌ماه برگزار می‌شود.

لازم ذکر است؛در پایان این کارگاه آموزشی به شرکت‌کنندگانی که موفق به کسب نمره قبولی شوند گواهی معتبر و قابل ترجمه اعطا می‌شود.

علاقه‌مندان جهت شرکت و کسب اطلاعات بیشتر می­توانند با شماره‌های  22739891 و 0902439872 تماس گرفته و یا به نشانی  www.jdsbm.ac.ir  مراجعه نمایند.

کلید واژه ها: آسیب‌شناسی روانشناسی


نظر شما :