برگزاری دوره‌های آموزشی آنلاین جهاد دانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی آغاز شد

۰۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ | ۱۱:۵۷ کد : ۱۷۴۹۵ تاپ خبر
برگزاری دوره‌های آموزشی آنلاین جهاد دانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی آغاز شد

کارگاه‌ها و دوره‌های آموزشی آنلاین و مجازی جهاد دانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی به دو صورت همزمان و غیر همزمان همراه با جلسات پرسش و پاسخ آغاز شد و بر این اساس دانش‌پذیران می‌توانند از طریق بسترهای به روز و کارآمد آموزش مجازی  وارد دوره‌های آموزشی شده و ضمن ایجاد و حفظ تعامل دوسویه با اساتید و تسهیل‌گران توانمند، فرآیند یادگیری را به بهترین نحو ممکن پیگیری کنند.

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی،دکتر سالار ارزیده معاون آموزشی جهاد دانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی با اشاره به برگزاری کارگاه‌ها و دوره‌های آموزشی عمومی و تخصصی این واحد به صورت آنلاین و  مجازی، اظهار کرد: بستر آموزش الکترونیک یک بستر با ظرفیت و قابلیت‌های فراوان و البته از سوی دیگر ایجاد کننده محدودیت‌هایی در تعامل مستقیم و در لحظه استاد و دانشجو به ویژه در حوزه آموزش‌های عملی و مهارتی مانند علوم پزشکی و مهارت‌های حرفه‌ای آن است.

وی ادامه داد: با این حال هدف نهایی کلیه دوره‌های آموزشی ارتقای صلاحیت یا competency فراگیران شامل سه جز؛ نگرش، دانش و مهارت است و در هر دوره آموزشی ترکیبی از این موارد بسته به مقدماتی یا پیشرفته بودن دوره و موضوع آن هدف‌گیری می‌شود.

وی با بیان اینکه تلاش ما در این مجموعه طراحی دوره‌های یادگیری الکترونیکی با اثربخشی مناسب و با اطمینان از کیفیت آنهاست، گفت: در این مسیر نیازمند استفاده از تجربه‌های موفق بین‌المللی هستیم. دوره‌هایی که اطمینان کافی از ایجاد نگرش مناسب، دانش کافی و مهارت عملی مناسب در فراگیر را ایجاد می‌کند. در واقع باید تفاوت جدی در برگزاری یک کلاس مجازی با ایجاد یک تجربه یادگیری الکترونیک قائل شویم؛ اولی همان دوره‌های مرسوم است که به صورت مجازی برگزار می‌شود اما در دومی با تکیه بر ظرفیت‌های آنلاین و با کمک ابزارها و قابلیت‌های تکنولوژی آموزشی یک تجربه مفید و ماندگار خلق می‌شود.

دکتر ارزیده در پایان اضافه کرد: دوره‌های آموزشی جهاد دانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی به دو صورت همزمان و غیر همزمان همراه با جلسات پرسش و پاسخ برگزار می‌شوند. بر این اساس دانش‌پذیران می‌توانند از طریق بسترهای به روز و کارآمد آموزش مجازی  وارد دوره‌های آموزشی شده و ضمن ایجاد و حفظ تعامل دوسویه با اساتید و تسهیل‌گران توانمند، فرآیند یادگیری را به بهترین نحو ممکن پیگیری کنند

 علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و شرکت در دور هها از طریق وبسایت مجموعه به نشانیhttps://jdsbm.ac.ir/  یا با شماره تماس‌های 69-22439864  تماس حاصل نمایند.


نظر شما :