توسط مرکز درمان در منزل امداد انجام شد،

تست کرونا در واحد علوم پزشکی شهید بهشتی

۰۲ شهریور ۱۳۹۹ | ۱۳:۰۸ کد : ۲۱۹۹۹ پر بازدیدترین اخبار تاپ خبر
توسط مرکز درمان در منزل امداد، آزمایش کرونا از تمامی اعضای جهاد دانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی انجام شد.
تست کرونا در واحد علوم پزشکی شهید بهشتی

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی، با توجه به موج دوم اپیدمی ویروس کووید19 و با توجه به درخواست برخی از اعضای این واحد، تیم آزمایشگاهی درمان درمنزل امداد برای انجام تست کرونا با روش PCR در محل حاضر شده و مواردی مانند بررسی سیستم ایمنی کارمندان با روش بایورزونانس ( فرکانس‌های زیستی ) و همچنین بررسی دمای بدن و میزان اکسیژن محلول در خون به همراه تست کرونا انجام شد.

در این پایش سلامت مبتنی بر کرونا یک پزشک عمومی و یک متخصص داخلی به‌صورت آنکال و آماده‌به‌خدمت فعال بوده که در موارد خاص اقدامات لازم صورت گیرد.

گفتنی است؛ مرکز "امداد" علاوه بر اعزام کادر درمان عمومی  و تخصصی  و ارائه خدمات درمان در منزل متناسب با نیاز بیمار، طی ایام شیوع کرونا با آزمایشگاه‌های مجهز و معتبر و مورد تائید وزارت بهداشت قرارداد دارد و در این راستا علاوه بر انجام آزمایش‌های عمومی، بالینی و تخصصی؛ در زمینه انجام تست کرونا در منزل و سازمان‌ها نیز با بهره‌گیری از نمونه‌گیران مجرب و با استفاده از کیت‌های تشخیصی باکیفیت اقدام می‌کند.

بر این اساس متقاضیان می‌توانند برای بهره‌مندی از مشاوره پزشکی و خدمات درمان در منزل با شماره 72103 تماس گرفته و یا به نشانیemdadclinic.com/   مراجعه کنند.


نظر شما :