توسط جهاددانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی؛

هشتمین دوره آموزش حضوری و مجازی " پرستاری همودیالیز "برگزار می‌شود

۲۰ بهمن ۱۳۹۹ | ۰۸:۰۴ کد : ۲۷۸۳۵ پر بازدیدترین اخبار آموزشی تاپ خبر
به همت دپارتمان پرستاری، مامایی و پیراپزشکی جهاددانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی، هشتمین دوره آموزش حضوری و مجازی " پرستاری همودیالیز "ویژه کارشناسان و کارشناسان ارشد پرستاری برگزار می‌شود.
هشتمین دوره آموزش حضوری و مجازی  " پرستاری همودیالیز "برگزار می‌شود

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی، این دوره آموزشی  با سرفصل‌هایی ازجمله معرفی درس و ساختار بخش، آناتومی و فیزیولوژی کلیه و بررسی و شناخت بیماران کلیوی، اختلالات آب و الکترولیت، نارسایی حاد و مزمن کلی، درمان نارسایی مزمن کلیه، همودیالیز و راه‌های دستیابی به عروق، دارو و درمان در بخش همودیالیز، عوارض همودیالیز، مراقبت‌های پرستاری قبل و حین همودیالیز و آموزش به بیمار، کار عملی با دستگاه دیالیز، کارآموزی در بخش همودیالیز و... برگزار می‌شود. 

گفتنی است ؛ هشتمین دوره آموزش حضوری و مجازی  " پرستاری همودیالیز " طی 4 جلسه آموزش مجازی و 3 جلسه آموزش حضوری در 3 اسفندماه 1399 برگزار می‌شود و در پایان این دوره آموزشی به شرکت‌کنندگان گواهی معتبر و قابل ترجمه اعطا می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های (داخلی 4)  9- 22439865 و (09304092252  (خانم چناپارچی) در طول ساعت اداری تماس گرفته و یا به نشانی آدرس‌ اینترنتی jdsbm.ac.ir مراجعه نمایند.


( ۲ )

نظر شما :