بیست و پنجمین دوره آموزشی ایمپلنت‌های دندانی برگزار شد

۲۳ خرداد ۱۴۰۰ | ۱۱:۵۳ کد : ۳۱۹۳۲ پر بازدیدترین اخبار آموزشی تاپ خبر
بیست و پنجمین دوره آموزشی ایمپلنت‌های دندانی ویژه دندان‌پزشکان عمومی و دانشجویان دندانپزشکی ترم ۱۰ به بالا در جهاددانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی به‌صورت حضوری با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد.
بیست و پنجمین دوره آموزشی ایمپلنت‌های دندانی برگزار شد

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی؛ این دوره آموزشی با حضور اساتید برجسته  دکتر امیر فیاض، دکتر کامیار عباسی، دکتر سعید جمالی، دکتر حمیدرضا بوستانی، دکتر محمدعلی آسایش، دکتر یاسر صافی، دکتر محمد هرندی و دکتر سارا توکلی به مدت 24 جلسه آموزش تئوری و عملی تدریس شد.

بیست و پنجمین دوره آموزشی ایمپلنت‌های دندانی با سرفصل‌های مقدمه، تاریخچه و منطق ایمپلنت‌های دندانی، آشنایی با اصطلاحات و قطعات ایمپلنت، طراحی ماکروسکوپیک و میکروسکوپیک، hands on ، Livesurgery، ارزیابی بیماران از لحاظ dentoalveolar، آناتومی فک و صورت،  بررسی تکنیک‌های تصویربرداری، تشخیص و تفسیر CBCT، ارزیابی مدیکال بیمار و تأثیر عوامل سیستمیک بر ایمپلنت و دارودرمانی ایمپلنت ،استئواینتگریشن و عوامل مؤثر بر آن و.... برگزار شد.

همچنین؛ تمامی مباحث آموزشی این دوره همراه باکار عملی بر روی بیمار و حضور اساتید متخصص تدریس شد و در پایان به شرکت‌کنندگان گواهی‌نامه معتبر و قابل ترجمه از سوی معاونت آموزشی جهاددانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی اعطاشده است.

گفتنی است؛ با توجه به استقبال فراگیران، بیست و هفتمین دوره آموزشی ایمپلنت‌های دندانی در تاریخ 7 مردادماه 14000 آغاز می‌شود.

علاقه‌مندان برای ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره‌های  9- 22439865 (داخلی 3)  و 09302219211  (خانم متقی) در طول ساعات اداری تماس گرفته و یا به نشانی  اینترنتی  edu.jdsbm.ac.ir مراجعه نمایند.

 


نظر شما :