تمدید مهلت ارسال آثاربه سوگواره « کاروان عشق» جهاددانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی

۰۴ مهر ۱۴۰۰ | ۰۹:۲۲ کد : ۳۶۱۵۸ پر بازدیدترین اخبار تاپ خبر فرهنگی
مهلت ارسال آثار به سوگواره « کاروان عشق» که به همت معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی با محور «ماه محرم و قیام امام حسین(ع)» برگزار می شود تا تاریخ ۱۳ مهر ماه(مصادف با ۲۸صفر) ۱۴۰۰ تمدید شد.
تمدید مهلت ارسال آثاربه سوگواره « کاروان عشق» جهاددانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی؛ معاونت فرهنگی این واحد به مناسبت فرارسیدن ماه محرم و در راستای تقویت فرهنگ ایثار و شهادت؛ به ویژه در میان جوانان و دانشگاهیان، مسابقه (سوگواره)  فرهنگی - مذهبی با عنوان    « کاروان عشق» با محوریت «ماه محرم و قیام امام حسین(ع)» برگزار می کند.
این سوگواره که با هدف پاس داشت ماه محرم و قیام امام حسین(ع) ویژه ی دانشجویان، کارکنان جهاد دانشگاهی سراسر کشور، همکاران دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و خانواده ایشان در 3 رشته عکاسی با موبایل، نقاشی و خوشنویسی با خودکار برگزار می شود.
همچنین، پس از بررسی آثار ارسالی  توسط داوران اعلام نتایج و معرفی برندگان بخش های مختلف در آغاز ماه ربیع الاول انجام خواهد شد.
 گفتنی است؛ آثار ارسالی باید با محوریت «ماه محرم و موضوعات مرتبط با قیام امام حسین» تولید شده باشند و آثار خلاقانه ای که علاوه بر موضوع فوق با درونمایه سلامت همراه باشند در بخش ویژه مورد تجلیل قرار خواهند گرفت.
علاقه مندان جهت شرکت در مسابقه، می توانند آثار خود را تا تاریخ 13 مهر ماه 1400 (مصادف با 28صفر) از طریق پیام‌رسان  به شماره 09914516224 ارسال نمایند و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره 021-22439872 داخلی 8 تماس حاصل نمایند.


( ۷ )

نظر شما :