تقدیر مرکز گردشگری علمی- فرهنگی دانشجویان ایران از جهاددانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی

۱۲ آبان ۱۴۰۰ | ۱۲:۳۳ کد : ۳۷۴۸۹ پر بازدیدترین اخبار فرهنگی
مرکز گردشگری علمی- فرهنگی دانشجویان ایران از سرپرست معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی با اعطای لوح تقدیر و تشکر نمود.
تقدیر مرکز گردشگری علمی- فرهنگی دانشجویان ایران از جهاددانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی ؛ پنجمین دوره سلسله نشست‌های چشم‌انداز صنعت گردشگری در ایران با موضوع «وضعیت گردشگری سلامت در ایران» با همکاری مرکز گردشگری علمی- فرهنگی دانشجویان ایران و معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی باهدف بررسی وضعیت موجود، بازگویی تجربیات و واکاوی چالش‌ها و موانع توسعه گردشگری سلامت در ایران با حضور تعدادی از پژوهشگران، کارشناسان و فعالان عرصه گردشگری سلامت در کشور برگزار شده است.

پس از برگزاری این سلسله نشست، در راستای همکاری جهاددانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی با این مرکز برای برگزاری نشست ها با اعطای لوحی از سرپرست معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی تقدیر و تشکر شد.

گفتنی است؛ در بخشی از متن لوح آمده است:

ازجمله لوازم موردنیاز جهت توسعه پایدار صنعت گردشگری ایران اسلامی، افزایش کمی و کیفی محتوای علمی مسئله محور از طریق برگزاری همایش‌ها و نشست‌های تخصصی است تا طی این رویدادهای علمی، رهیافت‌ها و کاربست‌های مشخصی در پیوند با مسائل مبتلابه گردشگری در اختیار دانشجویان، جوانان نوپای حوزه گردشگری، علاقه‌مندان، متخصصان و مدیران قرار گیرد


نظر شما :