تجلیل از پیشکسوتان جهاد دانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی، همزمان با سی و سومین سالروز تاسیس این واحد

۲۰ دی ۱۴۰۰ | ۱۴:۳۹ کد : ۴۰۴۲۸ پر بازدیدترین اخبار تاپ خبر
در مراسم سی و سومین سالروز تاسیس جهاددانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی که با حضور رئیس، معاونین و کلیه همکاران این واحد برگزار شد، از پیشکسوتان این واحد تجلیل شد.
تجلیل از پیشکسوتان جهاد دانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی، همزمان با سی و سومین سالروز تاسیس این واحد

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی، مراسم سالروز تاسیس این واحد با حضور رئیس، معاونین، روسا و معاونین سابق، پیشکسوتان و بازنشستگان سنوات گذشته، مدیران و کلیه پرسنل این واحد، برگزار شد.
حمید حمزه زاده، رئیس جهاد دانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی ضمن تبریک سی و سومین سالروز تأسیس این واحد و تشکر از پرسنل پرتلاش این مجموعه، گفت: توجه به فعالیت های شایسته پیشکسوتان و بازنشستگان، به عنوان الگوهای فعالیت ناب جهادی، باید سرلوحه برنامه ریزی های ما در مجموعه جهاد دانشگاهی قرار گیرد و در مناسبت های مختلف به هر شکل ممکن، باید نسبت به یادآوری، بازگویی و تقدیر از این خدمات شایسته اقدام نمود تا این عزیزان و فعالیت هایشان، به فراموشی سپرده نشوند. تغییر نگرش نسبت به جایگاه افراد بازنشسته و ایجاد روحیه و امید در آنان، به طور قطع دلگرمی جوانان را به همراه دارد.
حمزه زاده با بیان اینکه بازنشستگان سرمایه معنوی سازمان ها هستند، تصریح کرد: تکریم پیشکسوتان باید به یک فرهنگ تبدیل شود، بازنشستگان سرمایه معنوی سازمان هستند که باید از تجربیات این عزیزان، استفاده حداکثری شود.
گفتنی است در این برنامه، علاوه بر اعطای لوح سپاس، هدایا و تجلیل از بازنشستگان کلیه سنوات گذشته جهاد دانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی، از فعالیت های رییس، معاونین و تعدادی از همکاران سابق این مجموعه نیز با اعطای لوح تقدیر و هدایای فرهنگی، تشکر و قدردانی به عمل آمد.


( ۱ )

نظر شما :