توسط معاونت آموزشی جهاددانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی؛

هشتمین کارگاه آموزش جامع خصوصی کاشت مو به روش FIT و FUT برگزار می شود

۲۶ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۴:۴۳ کد : ۵۴۰۳۱ پر بازدیدترین اخبار آموزشی تاپ خبر
کارگاه آموزش خصوصی کاشت مو به روش FIT و FUT ویژه پزشکان عمومی به صورت حضوری در جهاددانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی برگزار می شود.
هشتمین کارگاه آموزش جامع خصوصی کاشت مو به روش FIT و FUT برگزار می شود

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی؛ این کارگاه خصوصی با سرفصل های تاریخچه پیوند مو، آناتومى بافت شناسی و چرخه رشد مو، آناتومى اسکالپ و عروق و اعصاب، آلوپسى آندروژنیک و تیپ هاى طاسی، آلوپسى غیر اندروژنیک، اصول مشاوره، انتخاب و ارزیابى بیمار، موارد ممنوعیت کاشت مو، آماده سازى بیمار و روشهاى آنستزى، مراحل کاشت به روش FIT، مراحل کاشت مو به روش FUT، مراقبت هاى پس از عمل، عوارض کاشت و درمان و شوک آنافیلاکتیک و احیاء قلبى ریوی در جهاددانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی برگزار می شود.

گفتنی است؛ کارگاه آموزش خصوصی کاشت مو به روش FIT و FUT به مدت 24 ساعت تئوری و عملی در تاریخ 3 لغایت 5 بهمن ماه از ساعت 9 الی 17برگزار می شود.

شایان‌ذکر است، به دانش پذیران پس از گذراندن این دوره آموزشی گواهی معتبر و قابل ترجمه از سوی معاونت آموزشی جهاد دانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی اعطا می‌شود.

علاقه‌مندان  برای کسب اطلاعات می‌توانند با شماره‌های  9- 22439865 (داخلی 2)  و 7- 09935426576  در طول ساعات اداری تماس گرفته و یا به نشانی  اینترنتی edu.jdsbm.ac.ir مراجعه نمایند.


نظر شما :