با همکاری جهاددانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی انجام شد ؛

برگزاری مراسم عید غدیر در جمع جانبازان و ایثارگران مرکز توان‌بخشی ثارالله

۱۷ تیر ۱۴۰۲ | ۰۸:۴۸ کد : ۵۹۲۶۲ پر بازدیدترین اخبار تاپ خبر فرهنگی
هم‌زمان با مراسم عید غدیر خم در مرکز توان‌بخشی جانبازان ثارالله، عصر روز پنج‌شنبه ۱۵ تیرماه اعضای سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی و جمعی از مسئولین، مدیران و جهادگران ضمن مشارکت و همکاری در برنامه‌ریزی و برگزاری این مراسم، ایستگاه پایش سلامت در محل برگزاری برنامه مستقر نموده و به ارائه خدمت در حوزه سلامت به میهمانان این مراسم اقدام کردند.
برگزاری مراسم عید غدیر در جمع جانبازان و ایثارگران مرکز توان‌بخشی ثارالله

 به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی، اعضای سازمان دانشجویان در غرفه‌ی پایش سلامت که در حاشیه برگزاری این مراسم پانصدنفره که با حضور خانواده‌ی محترم جانبازان این مرکز، خانواده‌ی معزز شهدا، مسؤلان مرکز ثارالله، اهالی محله‌ و سرای محله‌ی ولنجک و جمعی از همکاران جهاددانشگاهی همراه بود، در بخش خدمات‌رسانی مرتبط با پایش قند خون، فشار خون، ویزیت و معاینه‌ی دندان‌پزشکی و مشاوره‌ی پزشکی فعالیت داشتند.

همچنین در این مراسم که با حضور دانشجویان بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی از کشورهای مختلف، به‌ویژه هندوستان برگزار شد، غرفه‌های قرآن و عترت، نقاشی، معرفی شهیدان سادات، بازی، فروش محصولات حجاب و عفاف و لباس‌های محلی نیز برپا شد.

  در حاشیه این مراسم، پویش آشنایی با شهدای سادات مرکز ثارالله که توسط معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی انجام شد، بخش ویژه‌ای نیز برای انس با شهید سادات دکتر بهشتی اختصاص یافت.

گفتنی است جشن غدیر خم در مرکز توان‌بخشی جانبازان ثارالله تا ساعت 22 ادامه داشت.

کلید واژه ها: عید غدیر جهاد دانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی دانشجو جانبازان ثارالله


نظر شما :