هم‌زمان با روز خبرنگار،

فراخوان دوره‌های خبرنگاری سلامت برای دانشجویان علوم پزشکی اعلام شد

۱۷ مرداد ۱۴۰۲ | ۱۵:۴۱ کد : ۶۰۹۵۵ پر بازدیدترین اخبار تاپ خبر فرهنگی
به مناسبت روز خبرنگار، فراخوان دوره‌های خبرنگاری سلامت در اداره هنر و رسانه معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی اعلام شد.
فراخوان دوره‌های خبرنگاری سلامت برای دانشجویان علوم پزشکی اعلام شد

به گزارش روابط‌عمومی جهاددانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی، در هفدهم مردادماه هم‌زمان با روز خبرنگار، اداره هنر و رسانه جهاد دانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی، با تشکیل دپارتمان رسانه سلامت، فراخوان نخستین دوره‌های خبرنگاری خود را برای دانشجویان رشته‌های علوم پزشکی  اعلام کرد.

این دوره‌ها شامل: خبرنگاری، عکاسی خبری، اجرای رادیویی، اجرای تلویزیونی، تدوین پادکست و ویدیوکست است که به‌صورت حضوری و مجازی با تدریس اساتید مجرب برگزار می‌شود.

گفتنی است، ثبت‌نام برای دانشجویان ترم‌های 1 تا 4 رشته‌های علوم پزشکی با تخفیف 50 تا 70درصد همراه است و در صورت به پایان رساندن کل دوره به برگزیدگان کارت خبرنگاری اهدا می‌شود.

 علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام می‌توانند با شماره‌تلفن 3 -22439872-021 داخلی 143 اداره هنر و رسانه یا 3 -22439872-021  داخلی صفر تلفن‌خانه جهاددانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی تماس حاصل نمایند یا به نشانی تلگرام sdsbmu و اینستاگرام goftemaneaftab   با مراجعه نمایند.


نظر شما :