روایت حضور دانشجویان بین‌الملل MBBS عضو سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی در راه‌پیمایی اربعین

۲۱ شهریور ۱۴۰۲ | ۱۰:۳۵ کد : ۶۲۲۶۶ پر بازدیدترین اخبار تاپ خبر فرهنگی
کانون بین‌الملل سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی از حضور دانشجویان بین‌الملل MBBS رشته پزشکی دانشگاه در راه‌پیمایی اربعین امسال خبر داد.
روایت حضور دانشجویان بین‌الملل MBBS عضو سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی در راه‌پیمایی اربعین

به گزارش روابط‌عمومی جهاددانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی، ده دانشجوی هندی که در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی مشغول تحصیل در رشته پزشکی هستند، با کاروان راهیان کربلا که اغلبشان اهل هندوستان، نیجریه و کشورهای شیخ‌نشین حاشیه‌ی خلیج‌فارس بودند، در راه‌پیمایی اربعین شرکت کردند.

برهان حسن از دانشجویان هندی رشته پزشکی این دانشگاه با منحصربه‌فرد بودن حس و حال این سفر نسبت به دیگر سفرهایش، گفت: نخستین‌بار بود که در چنین سفر معنوی حضور داشتم و تأثیر عمیقی از فضای کربلا دریافت کردم.

سیده زینب فاطمه رضوی از دیگر دانشجویان هندی دانشگاه و عضو کانون بین‌الملل سازمان دانشجویان این واحد جهاددانشگاهی نیز ضمن آرزوی حضور در راه‌پیمایی اربعین سال آینده بیان کرد: در طول سفر حس عجیبی داشتم که تا به امروز تجربه نکرده بودم. جالب آن‌که وقتی به ضریح رسیدم، آنجا که همه دست به ضریح می‌زدند، خوابم برد و مدتی در حال خلسه فرورفتم.

سوبیا سجادی عضو دیگر کانون بین‌الملل سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی با اظهار خوش‌حالی زایدالوصف به سبب حضور در کربلا در مدت اربعین، ابراز کرد: همیشه آرزو داشتم به کربلا بروم. حس ویژه‌ای بود و مشتاق هستم سال بعد نیز این سفر را داشته باشم.

دیگر دانشجوی کانون بین‌الملل سیده فاطمه حسن نیز با اشاره به این‌که پیش‌ازاین نیز با خانواده به این سفر رفته بوده است، اظهار داشت: هرچند این اولین سفرم به کربلا نبود، اما این بار که با دوستانم پیاده به سفر اربعینی رفتم، حس و حال فوق‌العاده‌ای دارم و توانستم واقعه کربلا را بهتر درک کنم.


نظر شما :