دوازدهمین همایش دانشجویی تازه‌های علوم بهداشتی کشور ۱۱ اردیبهشت برگزار می‌شود

۰۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ | ۰۸:۰۵ کد : ۶۴۶۸ پر بازدیدترین اخبار آموزشی زندگی سالم
‌دوازدهمین همایش دانشجویی تازه‌های علوم بهداشتی کشور، با شعار «دانشجوی خلاق، کلید توسعه سلامت»، ۱۱ اردیبهشت‌ ماه ۱۳۹۸ به همت بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی برگزار می‌شود.

به گزارش ایسناواحد علوم پزشکی شهید بهشتی ، دکتر اکبر اسلامی رئیس دانشکده بهداشت و ایمنی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با اشاره به برگزاری دوازدهمین همایش دانشجویی تازه‌های علوم بهداشتی کشور گفت: برگزاری این همایش ویترینی از تازه‌های علوم بهداشتی است که متخصصان و عامه جامعه برای دسترسی به اطلاعات روز می‌توانند به آن مراجعه کنند.

وی در نشست مطبوعاتی همایش تازه‌های بهداشتی که با حضور اعضای اجرایی این همایش برگزار شد، بر لزوم انجام فعالیت‌های عملی و پرهیز از تئوری زدگی تاکید کرد.

اکبر اسلامی افزود: مقدمه همایش، آموزش فنی علوم بهداشتی و روزآمد بودن علوم بهداشتی در حیطه‌های مختلف است که این امر در تقویت روحیه آموزشی دانشجویان بسیار مؤثر واقع می‌شود.

اسلامی تبادل علمی اطلاعات را یکی از محورهای اصلی این نشست دانست و ضمن سپاس از اعضای تیم اجرایی، رهنمودهایی در خصوص هرچه بهتر شدن برگزاری همایش ارائه داد.

در بخش دیگری از این نشست آتنا رفیعی پور دبیر علمی این همایش ضمن ارائه گزارش انجام فعالیت‌های مربوط به روند آمادگی و نحوه برگزاری این همایش اظهار کرد: همایش دانشجویی تازه‌های علوم بهداشتی از حساسیت علمی بیشتری نسبت به سالهای پیش برخوردار بوده و از ۳۱ استان کشور ۶۶۷ مقاله علمی داوری و تأیید شده است.

مصطفی راسخی نژاد دبیر اجرایی همایش نیز توضیحاتی پیرامون برنامه‌ها و امکانات علمی، آموزشی و رفاهی همایش ارائه داد.

به گزارش ایسناواحد علوم پزشکی شهید بهشتی، پیش از این، بهره بر مسئول روابط عمومی دوازدهمین دوره همایش دانشجویی تازه‌های علوم بهداشتی کشور با بیان اینکه این همایش در پنج محور اصلی مهندسی بهداشت حرفه‌ای و ایمنی کار، آموزش بهداشت و ارتقا سلامت، مهندسی بهداشت محیط، ارگونومی و سلامت در بلایا، و اپیدمیولوژی برگزار می‌شود، گفته بود: در دوازدهمین دوره همایش دانشجویی تازه‌های علوم بهداشتی، جدیدترین مباحث و موضوعات مرتبط با رشته‌های حوزه بهداشت (بهداشت حرفه‌ای، بهداشت محیط، بهداشت عمومی، اپیدمیولوژی، مدیریت خدمات بهداشتی، آموزش بهداشت و …) مطرح می‌شود و در کنار مقالات علمی (سخنرانی و پوستر)، شرکت‌های دانش‌بنیان و واحدهای فناوری فعال در زمینهٔ علوم بهداشتی در سراسر کشور نیز فرصت ارائه خدمات، توانمندی‌ها و قابلیت‌های خود را دارند.

انتهای پیام

کلید واژه ها: دانشکده بهداشت دوازدهمین همایش دانشجویی تازه‌های علوم بهداشتی کشور


نظر شما :