به همت جهاددانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی؛

نشست شهر دوستدار سالمند: از برنامه تا عمل برگزار شد

۳۰ آذر ۱۴۰۲ | ۱۰:۳۴ کد : ۶۶۵۱۵ پر بازدیدترین اخبار پژوهش و فناوری تاپ خبر
نشست «شهر دوستدار سالمند: از برنامه تا عمل» که پانزدهمین نشست از سلسله نشست های تخصصی سلامت سالمندی جهاددانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی است به‌صورت حضوری و آنلاین برگزار شد.
نشست شهر دوستدار سالمند: از برنامه تا عمل برگزار شد

به گزارش روابط‌عمومی جهاددانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی، در این نشست به موضوعاتی از جمله آسیب‌پذیریِ سالمندان شهرنشین، اهمیت حضور و مشارکت اجتماعی سالمندان، استانداردهای جهانی شهردوستدار سالمند، اهمیت کرامت انسانی به‌ویژه سالمندان از نگاه دینی و جهانی، تأکید بر حفظ کیفیت و ارتقای سطح زندگی سالمندان، توجه به حذف نگاه‌های کلیشه‌ای و شناخت درست نیازها و ویژگی‌های منحصربه‌فرد سالمند و خدمت‌رسانی هم‌دلانه به ایشان و گزارشی از عمل‌کرد شهرداری تهران برای رسیدن به الگوی مطلوب شهر دوستدار سالمند پرداخته شد.

گفتنی است، این نشست با حضور معاونان و مدیران جهاددانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی، دکتر منیژه مقدم، سرپرست اداره سلامت سالمندی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، دکتر غلام حسین ادب معاون سلامت اجتماعی و روان اداره کل سلامت شهرداری تهران، دکتر یوسف رضایی، معاون توانبخشی اداره کل بهزیستی استان تهران برگزار شد.

همچنین، در بخش پایانی پانزدهمین نشست از سلسله نشست های تخصصی سلامت سالمندی، دانشجویان، پژوهشگران و خبرنگاران حاضر با طرح پرسش‌ها و بیان نکته هایی با سخنرانان به تعامل و گفت‌وگو نشستند.

کلید واژه ها: سلامت سالمندان پزشکی سلامت سالمندی


( ۱ )

نظر شما :