در جهاددانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی؛

ثبت نام پنجمین دوره آموزش "ام بی ای سلامت" آغاز شد

ثبت‌نام پنجمین دوره آموزش "ام بی ای سلامت" ویژه دانشجویان و فارغ‌التحصیلان رشته‌های علوم پزشکی در جهاد دانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی آغاز شد.
ثبت نام پنجمین دوره آموزش "ام بی ای سلامت" آغاز شد

 

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی، پس از استقبال مخاطبان و تکمیل ظرفیت دوره چهارم، پنجمین دوره آموزش ام بی ای سلامت (Health MBA) با مجوز رسمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و اعطای مدرک معتبر و قابل ترجمه برگزار می‌شود.

گفتنی است،‌ این دوره فرصتی ویژه برای توسعه نگرش، دانش و مهارت‌های مرتبط با راه اندازی مدیریت و کسب و کارهای سلامت برای فراگیران ایجاد می‌کند ومدرسان آن نیز از بین اساتید مطرح دانشگاه‌های تهران، صنعتی شریف و شهید بهشتی انتخاب شده اند.

بر اساس این گزارش،‌ توان افزایی دانشجویان و دانش آموختگان علوم پزشکی جهت حضور موثر و موفق در زمینه کسب و کارهای عرصه سلامت، تجاری سازی فناوری‌های نوین حوزه سلامت، شناسایی و ایجاد فرصت‌ها و نحوه بهره برداری از آن‌ها در حوزه پزشکی و سلامت و تقویت تفکر کارآفرینانه و تکنیک‌های حل مساله برخی از مهم­ترین اهداف برگزاری این دوره آموزشی است.

همچنین درک مفاهیم نوین خلاقیت، کارآفرینی و نوآوری، مدیریت منابع انسانی و مدیریت رفتار، کشف، خلق و تجاری سازی ایده‌ها و فرصت‌های کسب و کار حوزه بهداشت و سلامت و آشنایی با قوانین و مدل‌های کسب و کار حوزه سلامت، نحوه تأمین منابع مالی برخی از سرفصل‌های دوره آموزش ام بی ای سلامت می‌باشد.

گفتنی است، دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، استعدادهای درخشان، ثبت نام‌های گروهی و دارندگان طرح‌های نوآور از تخفیف ویژه برای شرکت در این دوره‌ها برخوردارند.

علاقمندان برای ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره‌های 09193868983 و  02122439874 تماس گرفته یا به وب‌سایت مرکز به نشانی healthcie.ir مراجعه کنند.

 


نظر شما :