همکاری جهاد دانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی با شورای شهر تهران

۲۰ آبان ۱۳۹۸ | ۱۵:۱۵ کد : ۱۳۰۱۶ پر بازدیدترین اخبار پژوهش و فناوری تاپ خبر
رئیس،معاون و اعضای گروه پژوهشی سالمندی جهاد دانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی طی دیداری با دکتر مسجد جامعی عضو شواری شهر تهران به بررسی ابعاد همکاری مشترک پرداختند.
همکاری جهاد دانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی با شورای شهر تهران

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی؛ در این دیدار ابتدا دکتر بهرامی رییس جهاد علوم پزشکی شهید بهشتی به ارائه گزارش از فعالیت های واحد علوم پزشکی شهید بهشتی و بیان توانمندی های جهاد در حل موضوعات مبتلا به جامعه پرداختند.

دکتر حسینیان معاون پژوهشی و دکتر نافعی مسئول گروه پژوهشی واحد سالمندی در مورد فعالیت‌های تخصصی حوزه پژوهشی واحد علوم پزشکی شهید بهشتی در موضوعات سالمندی و سلامت روان، به‌عنوان مأموریت‌های اصل واحد مسائلی را بیان کردند و امکان همکاری مشترک جهاد دانشگاهی در مسائلی چون شهر دوستدار سالمند، همایش ملی سالمندی ایران که در اردیبهشت‌ماه 1399 توسط جهاد علوم پزشکی شهید بهشتی برگزار خواهد شد و ضرورت ارائه آموزش‌های سالمندی در سطح شهر تهران و آمادگی جهاد دانشگاهی برای کمک به تدوین قوانین شهری مرتبط با سالمندان را مطرح کردند.

دکتر مسجد جامعی با استقبال از همکاری با جهاد دانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی در موضوع سالمندی اهمیت این موضوع و نیاز به توجه به آن را ضروری دانسته و بیان کردند که در موضوع شهر دوستدار سالمند و پژوهش‌های این حوزه نیاز جدی به همکاری مراکز علمی چون جهاد دانشگاهی در شورا احساس می‌شود و آمادگی این موضوع وجود دارد.

در پایان پیشنهاد راه‌اندازی کانون مدیران بازنشسته کشور در جهاد دانشگاهی را برای سرعت بخشی به فعالیت‌های مرتبط با سالمندی را مطرح نمودند.

کلید واژه ها: شواری شهر تهران همکاری مشترک


نظر شما :