دیدار معاون پژوهشی جهاد دانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی با دکتر واعظ مهدوی

۲۸ آبان ۱۳۹۸ | ۰۹:۲۵ کد : ۱۳۲۹۲ پر بازدیدترین اخبار پژوهش و فناوری تاپ خبر
معاون پژوهشی و اعضای گروه پژوهشی سالمندی جهاد دانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی با عضو هیت علمی دانشگاه شاهد دیدار و به بررسی ابعاد حوزه‌های مرتبط با سالمندی و تدوین فرایندهای همکاری مشترک پرداخت.
دیدار معاون پژوهشی جهاد دانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی با دکتر واعظ مهدوی

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی، در این دیدار دکتر حسینیان به ارائه گزارش فعالیت‌های واحد علوم پزشکی شهید بهشتی و توانمندی‌های جهاد دانشگاهی در حل موضوعات مرتبط به جامعه هدف پرداخت.

معاون پژوهشی جهاد دانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی با اشاره به فعالیت‌های تخصصی حوزه پژوهشی واحد علوم پزشکی شهید بهشتی در حوزه سالمندی و سلامت روان به‌عنوان مأموریت اصلی جهاد دانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی به موضوعاتی ازجمله الزامات رسیدگی به سالمندان حاشیه‌نشین و مناطق محروم و حرکت در مسیر دست‌یابی به سالمندی فعال از طریق مراکز علمی اجرایی و انجام تحقیقات در حوزه نابرابری (بهره‌مندی و دسترسی) اجتماعی، شهری و اقتصادی در بین سالمندان تاکیدنموده و آمادگی جهاد دانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی را برای حمایت علمی در این مسیر را اعلام کرد.

دکتر محمدرضاواعظ مهدوی با استقبال از همکاری با جهاد دانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی در موضوع سالمندی اهمیت وتوجه به این موضوع را ضروری دانسته و در ارائه آموزش‌های توانمندسازی سالمندان در مناطق محروم تاکید کرد .

گفتنی است دکتر محمدرضا واعظ مهدوی برای حضوردر همایش ملی سالمندی ایران  که در اردیبهشت‌ 99 توسط جهاد علوم پزشکی شهید بهشتی برگزار می شود به عنوان عضو شورای سیاست گذاری اعلام آمادگی کرد.

.

 

کلید واژه ها: هیت علمی دانشگاه شاهد معاونت پژوهشی جهاد دانشگاهی علوم پزشکی شهید بشهتی


نظر شما :