همکاری جهاد دانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی با صندوق بازنشستگی کشوری

۲۸ آبان ۱۳۹۸ | ۰۹:۵۵ کد : ۱۳۲۹۶ پر بازدیدترین اخبار پژوهش و فناوری تاپ خبر
مسئول گروه پژوهشی سالمندی جهاد دانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی به همراه مدیر ارتباطات و پروژه‌یابی طی دیداری با دکتر زهرا زاده‌غلام مدیرکل امور اجتماعی و آموزش صندوق بازنشستگی کشوری به بررسی ابعاد و حوزه‌های مرتبط با سالمندی و تدوین فرایندهای همکاری مشترک پرداخت.
همکاری جهاد دانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی با صندوق بازنشستگی کشوری

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی؛ در این دیدار دکتر نافعی مسئول گروه پژوهشی سالمندی ضمن معرفی فعالیت‌ها و برنامه‌های پژوهشی، درمانی و آموزشی جهاد دانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی،توانمندی‌ها و ظرفیت‌های واحد را در ارائه خدمات تخصصی به اعضای صندوق بازنشستگی،خانواده‌هایشان و نیز برای پرسنل در شرف بازنشستگی معرفی کرد.

در ادامه مسئول گروه پژوهشی در مورد فعالیت‌های تخصصی حوزه پژوهشی واحد علوم پزشکی شهید بهشتی در موضوعات سالمندی و سلامت به‌عنوان مأموریت‌های اصلی واحد مسائلی را بیان کردند و امکان همکاری مشترک جهاد دانشگاهی با صندوق بازنشستگی کشوری بسیار ضروری دانستند. در این جلسه در مسائل مرتبط با بازنشستگان در مرحله اول همکاری در برگزاری همایش ملی سالمندی ایران که توسط جهاد دانشگاهی واحد علوم پزشکی شهید بهشتی در سال 1399 برگزار خواهد شد توافق حاصل شد و دکتر زاده غلام اعلام کردند که مدیریت و اجرای یکی از محورها را به عهده خواهند گرفت و در سلسله نشست‌های تخصصی جهاد دانشگاهی حضور فعال خواهند داشت.

دکتر زهرا زاده‌غلام با استقبال از همکاری با جهاد دانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی در موضوع سالمندی اهمیت و توجه به این موضوع را ضروری دانسته و بیان کردند: در موضوع سالمندی و آموزش‌های مرتبط با آن و پژوهش‌های این حوزه نیاز جدی به همکاری با واحد جهاد دانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی وجود دارد.

در پایان مدیرکل امور اجتماعی و آموزش صندوق بازنشستگی کشوری با اشاره حضور فعال و اجرای یک پنل در همایش ملی سالمندی ایران که در اردیبهشت‌ 99 توسط جهاد علوم پزشکی شهید بهشتی برگزار می‌شود اعلام آمادگی کرد.


نظر شما :