معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی مطرح کرد

تداوم ارائه آموزش‌های مجازی پس از عبور از بحران کرونا

۲۶ فروردین ۱۳۹۹ | ۱۰:۰۰ کد : ۱۸۴۸۵ پر بازدیدترین اخبار اخبار دانشگاه
در جلسه وبیناری شورای آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی بر تداوم آموزش‌ها در بستر مجازی تاکید شد.
تداوم ارائه آموزش‌های مجازی پس از عبور از بحران کرونا

به گزارش ایسنا دفتر دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، دکتر محمدمهدی صدوقی در جلسه وبیناری شورای آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با اشاره به مصوبات اخیر معاونت آموزشی وزارت بهداشت به بیان مطالبی درخصوص نحوه فعالیت آموزشی دانشگاه‌ها و مراکز پزشکی، آموزشی و درمانی پرداخت و چالش‌ها و راهکارهای اجرایی‌سازی این مصوبات را مورد بررسی قرار داد.

وی با تاکید بر اهمیت ارائه آموزش‌های ترم جاری، گفت: با توجه به گام‌های اولیه و خوبی که دانشکده‌ها در راستای آموزش‌های مجازی از جمله دفاع پایان‌نامه‌ها در این مدت برداشته‌اند و همچنین بسترهای آموزش مجازی که در اختیار اساتید قرار گرفته، سیاست دانشگاه بر تداوم ارائه آموزش مجازی پس از عبور از این شرایط بحرانی تاکید دارد.

وی ضمن قدردانی از مشارکت اساتید و دانشجویان، گسترش آموزش‌ها در بستر مجازی را ضروری برشمرد و تاکید کرد: اساتید با استفاده از امکانات یادگیری الکترونیکی نظیر سامانه نوید و سایر نرم‌افزارهای تعاملی به ارائه آموزش دروس تئوری و پیگیری مستمر پیشرفت آموزشی دانشجویان اهتمام ورزند. 

در ادامه جلسه معاونان آموزشی دانشکده‌ها و مراکز به طرح سوالات و نظرات خود درخصوص مصوبات ابلاغی پرداختند که پس از بحث و تبادل نظر اعضای شورا راهکارها و تصمیمات  لازم اتخاذ شد.

همچنین مقرر شد معاونان آموزشی دانشکده‌ها و مراکز پزشکی تمامی فعالیت‌های مرتبط با ارائه دروس ترم جاری به صورت مجازی را به معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی اعلام کنند.

بر اساس این گزارش، جلسه وبیناری شورای آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با حضور دکتر محمد مهدی صدوقی معاون آموزشی، مدیران حوزه آموزش، معاونان آموزشی دانشکده‌ها و مراکز پزشکی، آموزشی و درمانی برگزار شد. 

انتهای پیام


نظر شما :