جهاد دانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی برگزار می‌کند:

مدرسه آشنایی با تجهیزات پزشکی بیمارستان‌ها و فراگیری استانداردهای اعتباربخشی ملی بیمارستان‌های ایران

۲۹ تیر ۱۳۹۹ | ۰۸:۵۰ کد : ۲۰۳۶۸ پر بازدیدترین اخبار پژوهش و فناوری تاپ خبر
به همت مرکز انفورماتیک سلامت جهاد دانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی مدرسه آشنایی با تجهیزات پزشکی بیمارستان‌ها و فراگیری استانداردهای اعتباربخشی ملی بیمارستان‌های ایران شامل سه کارگاه برگزار می‌شود.
مدرسه آشنایی با تجهیزات پزشکی بیمارستان‌ها و فراگیری استانداردهای اعتباربخشی ملی بیمارستان‌های ایران

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی، این مدرسه شامل سه کارگاه آشنایی با تجهیزات پزشکی بیمارستان‌ها، آشنایی با دستگاه‌های تصویربرداری پزشکی و آشنایی با استانداردهای اعتباربخشی ملی بیمارستان‌ها ایران ویژه دانشجویان رشته‌های فنی و مهندسی، علوم پزشکی و علاقه‌مندان به‌صورت آنلاین برگزار می‌شود.

شایان‌ذکر است، مدرسه آشنایی با تجهیزات پزشکی بیمارستان‌ها و فراگیری استانداردهای اعتباربخشی ملی بیمارستان‌های ایران با سرفصل‌های تقسیم‌بندی تجهیزات پزشکی، آشنایی با نحوه عملکرد و استانداردهای دستگاه‌های اتاق عمل، آشنایی با دستگاه‌های قلبی و تنفسی، آشنایی با ابزارها و وسایل دندان‌پزشکی، آشنایی با ابزار احیاء مریض، تجهیزات معاینه عمومی، آشنایی با دستگاه‌های فیزیوتراپی و...، آشنایی با دستگاه‌های تصویربرداری، آشنایی با ساختار لیزرها و انواع لیزرهای موجود، آشنایی با انواع دستگاه‌های مانیتورینگ و...، رهبری و مدیریت، مراقبت و درمان، حمایت از گیرنده خدمت، کنترل کیفی تجهیزات پزشکی و... در نیمه دوم مرداد و شهریورماه آغاز می‌شود.

گفتنی است؛ در پایان به دانشجویانی که موفق به گذراندن دوره­ی موردنظر شوند گواهینامه ­ی معتبر قابل ترجمه مجزا حضور در سه کارگاه اعطا خواهد شد.

ضمناً خاطرنشان می‌گردد؛ کارگاه‌های استانداردهای اعتباربخشی بیمارستان‌ها برای کلیه افرادی که قصد استخدام و کار در این حیطه رادارند یک امتیار مثبت محسوب می‌گردد.

همچنین کارگاه‌های آشنایی با تجهیزات پزشکی برای کلیه پرسنل علاقه‌مند به فعالیت در این حوزه مفید و کاربردی خواهد بود.

لازم ذکر است؛ کلیه کارگاه‌ها با شرایط و تخفیف ویژه برای دانشجویان برگزار می‌گردد.

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام می‌توانند با شماره 22739891 داخلی8  و 0922439872 تماس گرفته و یا به نشانی www.jdsbm.ac.ir مراجعه نمایند.

 


( ۱ )

نظر شما :