برگزاری آیین تکریم رئیس پیشین و معارفه سرپرست جدید جهاددانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی

۱۹ آذر ۱۳۹۹ | ۱۹:۴۸ کد : ۲۵۵۳۷ پر بازدیدترین اخبار تاپ خبر
آیین تکریم دکتر علیرضا بهرامی رئیس پیشین و معارفه دکتر حمید حمزه‌زاده سرپرست جدید جهاددانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی برگزار شد.
برگزاری آیین تکریم رئیس پیشین و معارفه سرپرست جدید جهاددانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی، آیین تکریم دکتر علیرضا بهرامی رئیس پیشین و معارفه دکتر حمید حمزه‌زاده سرپرست جدید جهاددانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی با حضور دکتر مهدی باصولی؛ معاون هماهنگی و امور مجلس، مهندس عباس ناصری؛ مدیرکل امور واحدها، پژوهشکده‌ها، سازمان‌ها و مراکز و دکتر مسعود حبیبی؛ رئیس سازمان جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران در تاریخ 16 آذر برگزار شد.

دکتر باصولی در این مراسم، ضمن قدردانی از زحمات دکتر علیرضا بهرامی در زمان فعالیتش به عنوان رئیس این واحد گفت: "مجموعه جهاددانشگاهی مجموعه‌ای است که قائم به شخص نبوده و ما اعتقاد داریم که اعضا و بدنه انسانی، جهاددانشگاهی را تشکیل داده‌اند و از سرمایه‌های آن هستند. اگر این بدنه انسانی عظیم نباشد جهاددانشگاهی معنایی ندارد، به همین دلیل آقای دکتر بهرامی از سرمایه‌های درخشان جهاددانشگاهی است".

وی با بیان این‌که واحد علوم پزشکی شهید بهشتی اقدامات خوبی در حوزه آموزش انجام داده است، اظهار کرد: " این واحد اقدامات خوبی در حوزه آموزش داشته و بر اساس گزارش‌های دریافت شده، رتبه اول را به لحاظ درآمدزایی دارد".

معاون هماهنگی و امور مجلس جهاددانشگاهی در پایان خاطرنشان کرد: "امیدواریم قدم‌های خوبی که در حوزه سالمندان و HSE در این واحد برداشته شده است، با همکاری تمامی اعضا ادامه پیدا کند".

در ادامه دکتر علیرضا بهرامی؛ ضمن ارائه گزارشی از اهم فعالیتها و دستاوردهای دوران مسئولیت خود، به تشریح تلاشهای صورت پذیرفته در این دوره پرداخته و از اعضای واحد،تشکر و قدردانی نمودند.

دکتر حمید حمزه زاده؛ سرپرست جدید جهاددانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی نیز  با تقدیر از دستاوردها و توفیقات دکتر علیرضا بهرامی گفت: "خوشبختانه دستاوردهای خوب این واحد در حوزه های آموزشی،فرهنگی و خدمات تخصصی،بنای مستحکمی را جهت توسعه و ارتقاء فعالیتها بنا نهاده است و امیدواریم با مشارکت جمعی و تلاش مضاعف بتوانیم جایگاه شایسته ای را برای جهاد دانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی که به حق به تبع دانشگاهی که در آن قرار دارد،مستحق آن است به دست آوریم."

وی در پایان با تاکید براینکه تغییرات مدیریتی باید همواره کمترین آسیب را به فعالیتها و خدمات همکاران وارد نماید،ابراز امیدواری کرد که با همت کلیه همکاران واحد که به حق سرمایه های واقعی جهاد دانشگاهی هستند،با سرعت بیشتری بتوانیم اهداف مدنظر را دنبال نماییم.


( ۵ )

نظر شما :