برگزاری هجدهمین دوره آموزش مجازی و حضوری " تربیت مربی کلاس‌های آمادگی دوران بارداری "

۰۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ | ۰۹:۵۸ کد : ۳۰۰۳۸ پر بازدیدترین اخبار آموزشی تاپ خبر
هجدهمین دوره آموزش " تربیت مربی کلاس‌های آمادگی دوران بارداری " ویژه کارشناسان مامایی به‌صورت مجازی و حضوری باتدریس خانم دکتر علم الهدی و خانم دکتر صدیق (اعضای هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی )در دپارتمان مامایی جهاددانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی برگزار می‌شود.
برگزاری هجدهمین دوره آموزش مجازی و حضوری " تربیت مربی کلاس‌های آمادگی دوران بارداری  "

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی، این دوره با توجه به اهمیت سلامت مادران باردار و پیشگیری از افزایش بی‌رویه زایمان‌ها به شیوه سزارین و همچنین ترویج بارداری و زایمان فیزیولوژیک تدوین‌شده است که کارشناسان مامایی با شرکت در این دوره‌ها و افزایش مهارت‌های خود بتوانند در ترویج بارداری و زایمان فیزیولوژیک در کشور قدم بردارند.

از سرفصل‌های این دوره می‌توان به اصول و اهداف کلاس‌های آمادگی، فیزیولوژی درد زایمان، زایمان فیزیولوژیک بدون مداخله، وضعیت‌های مختلف زایمان، توانبخشی بعد از زایمان، طب فشاری و ماساژ درمانی، پویایی گروه و... اشاره کرد.

گفتنی است؛ این دوره در 19 جلسه آفلاین 2 جلسه رفع اشکان آنلاین 1 جلسه حضوری به مدت یک ماه نیم  با 60 ساعت  آموزش تئوری و عملی برگزار می شود.

همچنین؛ در پایان این دوره آموزشی به شرکت‌کنندگانی که موفق به کسب نمره قبولی شوند گواهی نامه معتبر و قابل ترجمه از سوی معاونت آموزشی جهاد دانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی اعطا می‌شود.

علاقه‌مندان  برای ثبت نام و کسب اطلاعات می‌توانند با شماره‌های  9- 22439865 (داخلی 4)  و09304092252  (خانم چناپارچی) در طول ساعات اداری تماس گرفته و یا به نشانی آدرس‌ اینترنتی jdsbm.ac.ir مراجعه نمایند.


( ۳ )

نظر شما :