اعلام نتایج مسابقه «رمضان، کرونا و سلامت» جهاددانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی

۲۲ خرداد ۱۴۰۰ | ۱۰:۰۱ کد : ۳۱۸۳۰ پر بازدیدترین اخبار تاپ خبر فرهنگی
نتایج مسابقه «رمضان، کرونا و سلامت» جهاددانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی هم‌زمان با ولادت حضرت معصومه(س) و روز دختر اعلام شد.
اعلام نتایج مسابقه «رمضان، کرونا و سلامت» جهاددانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی؛ مسابقه «رمضان، کرونا و سلامت»؛ توسط معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی در رشته‌های عکاسی، نقاشی، قطعه ادبی و دل نوشته و با محوریت ماه مبارک رمضان، کرونا و سلامت، ویژه جهادگران، پرسنل دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و خانواده آن‌ها در ماه مبارک رمضان برگزار شد که با توجه به استقبال  شرکت‌کنندگان  مهلت ارسال آثار تا تاریخ 14 خرداد تمدید شد.

دبیرخانه مسابقه باتوجه استقبال خانواده بزرگ جهاددانشگاهی و دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی از مسابقه «رمضان، کرونا و سلامت»، اعلام کرد؛ جوایز نفرات برگزیده ارسال می شود و به‌تمامی شرکت‌کنندگان در این مسابقه تقدیرنامه اعطا خواهد شد .

نتایج مسابقه «رمضان، کرونا و سلامت»؛ بر اساس بررسی هیئت‌داوران به شرح ذیل می‌باشد.

برگزیدگان بخش ادبی و دل نوشته:

 الهه پورفخرایی- پژوهشکده علوم پایه کاربردی جهاد دانشگاهی واحد شهید بهشتی

 فرزین پورمحبی - معاونت فرهنگی دفتر مرکزی جهاددانشگاهی

برگزیدگان بخش عکاسی:

 مسعود آقایی- معاونت فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی

 دکتر مهناز نیلساز- جهاد دانشگاهی واحد علوم پزشکی شهید بهشتی

شایان‌ذکر است؛ در بخش نقاشی هیچ‌یک از آثار ارسالی توسط هیئت‌داوران به‌عنوان اثر برگزیده انتخاب‌نشده است ولی با توجه به اینکه حجم زیادی از آثار این بخش مربوط به گروه سنی خردسالان بوده، بر اساس تصمیم دبیرخانه مسابقه، به‌منظور تشویق و ترغیب این گروه از شرکت‌کنندگان در فعالیت‌های اجتماعی و هنری جوایزی به‌رسم یادبود اهدا خواهد شد.


نظر شما :