به مناسبت فرا رسیدن ماه محرم؛ مسابقه « کاروان عشق» در جهاددانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی برگزار می شود

۲۴ مرداد ۱۴۰۰ | ۱۶:۴۲ کد : ۳۴۹۳۹ تاپ خبر
به مناسبت فرا رسیدن ماه محرم؛ مسابقه « کاروان عشق» در جهاددانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی برگزار می شود


مسابقه « کاروان عشق» به همت معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی با محور «ماه محرم و قیام امام حسین(ع)»  برگزار می شود.
به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی؛ معاونت فرهنگی این واحد به مناسبت فرارسیدن ماه محرم و در راستای تقویت فرهنگ ایثار و شهادت؛ به ویژه در میان جوانان و دانشگاهیان، مسابقه (سوگواره)  فرهنگی - مذهبی با عنوان « کاروان عشق» با محوریت «ماه محرم و قیام امام حسین(ع)» برگزار می کند.
این سوگواره که با هدف پاس داشت ماه محرم و قیام امام حسین(ع) ویژه ی دانشجویان، کارکنان جهاد دانشگاهی سراسر کشور، همکاران دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و خانواده ایشان در 3 رشته عکاسی با موبایل، نقاشی و خوشنویسی با خودکاربرگزار می شود.
همچنین، پس از بررسی آثار ارسالی  توسط داوران در اربعین حسینی به آثار برگزیده هر رشته هدایایی اهدا خواهد شد.
 گفتنی است؛ آثار ارسالی باید با محوریت «ماه محرم و موضوعات مرتبط با قیام امام حسین» تولید شده باشند، همچنین آثار خلاقانه ای که علاوه بر موضوع فوق با درونمایه سلامت همراه باشند در بخش ویژه مورد تجلیل قرار خواهند گرفت.
علاقه مندان جهت شرکت در مسابقه، می توانند آثار خود را تا تاریخ 31 شهریور ماه 1400 از طریق پیام‌رسان  به شماره 09914516224 ارسال نمایند. همچنین جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره 021-22439872 داخلی 8 تماس حاصل نمایند.


نظر شما :