سرپرست جهاددانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی خبر داد؛

پروژه ارزیابی HSE مشاغل خانگی اجرا می‌شود

۱۷ شهریور ۱۴۰۰ | ۰۸:۴۱ کد : ۳۵۵۸۰ پر بازدیدترین اخبار تاپ خبر
حمید حمزه زاده از اجرای پروژه ارزیابی HSE مشاغل خانگی توسط جهاد دانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی با همکاری جهاد دانشگاهی علامه طباطبایی خبر داد.
پروژه ارزیابی HSE مشاغل خانگی اجرا می‌شود

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی  علوم پزشکی شهید بهشتی، حمید حمزه زاده، سرپرست جهاددانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی با ابراز خرسندی از همکاری با جهاددانشگاهی علامه طباطبایی اظهار کرد: جهاد دانشگاهی مجموعه‌ای چالاک و با ظرفیت، برای توسعه همکاری‌های فی‌مابین و هم‌افزایی واحدها در راستای رفع نیازهای آموزشی و پژوهشی است.

وی با اشاره به اجرای پروژه ارزیابی HSE مشاغل خانگی عنوان کرد که  این پروژه یک نوآوری در طرح ملی توسعه مشاغل خانگی است و الگوی اجراشده در این پروژه ، یک افتخار برای مجموعه جهاد دانشگاهی خواهد بود.

در ادامه داود پیرانی، مسئول مرکز HSE جهاد دانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی بابیان اهمیت توسعه مشاغل خانگی خاطرنشان کرد: برنامه‌ریزی برای ارتقای کیفیت این مشاغل و ضرورت پرداختن مسائل ایمنی و سلامت در مشاغل خانگی بسیار مهم است.

وی با بیان اینکه یکی از عناصر مهم سیستم‌های مدیریت ایمنی، شناسایی خطرات، ارزیابی ریسک و درنهایت کنترل آن‌ها است؛ ادامه داد: ارزیابی ریسک یک روش منطقی برای بررسی خطا است که به شناسایی خطرات و پیامدهای آن بر روی سیستم می‌پردازد و به تعیین اندازه کمی و کیفی خطر و پیامد آن اشاره می‌کند که در این پروژه با تکنیک‌های استاندارد این ارزیابی صورت گرفت و پیشنهاد‌های لازم و راهکارهای اجرایی برای ارتقای کمی و کیفی مشاغل و سلامت نیروی انسانی در این فضای کسب ارائه شد.

مسئول مرکز HSE جهاد دانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی در پایان ضمن اعلام آمادگی این واحد در انجام ارزیابی HSE طرح ملی توسعه مشاغل خانگی از همکاری واحد جهاد دانشگاهی علامه طباطبایی تشکر و قدردانی کرد و توسعه این همکاری‌ها را در جهاد دانشگاهی امری فرخنده دانست.


نظر شما :