در راستای دهمین آیین اعطای تندیس ملی فداکاری؛

از خانواده معظم شهدای سلامت تقدیر به عمل آمد

۰۶ مهر ۱۴۰۰ | ۰۹:۰۰ کد : ۳۶۲۲۰ پر بازدیدترین اخبار تاپ خبر فرهنگی
مراسم تقدیر از خانواده شهید مدافع سلامت دکتر حمیدرضا حجاران طوسی برگزار و «تندیس و لوح تقدیر» دهمین آیین تندیس ملی فداکاری، به رسم یادبود به خانواده این شهید تقدیم شد.
از خانواده معظم شهدای سلامت تقدیر به عمل آمد

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی؛ دهمین آیین تندیس ملی فداکاری هم‌زمان با هفته دفاع مقدس و اربعین حسینی با حضور حمید حمزه زاده، رئیس جهاددانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی، نازنین بیات، سرپرست معاونت فرهنگی، مدیران این واحد و خانواده شهید مدافع سلامت دکتر حمیدرضا حجاران طوسی در جهاددانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی برگزار شد.

حمید حمزه زاده، رئیس جهاددانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی با اشاره به فداکاری‌های فعالان حوزه سلامت در بحران کرونا اظهار کرد: آیین اعطای تندیس ملی فداکاری با هدف ترویج فرهنگ ایثار و فداکاری در میان جوانان و دانشجویان طراحی‌شده است و جهاددانشگاهی سال ها است که با اعطای تندیس ملی فداکاری به دانشجویان و گروه های دانشجویی به‌رسم یادبود از فداکاران عرصه سلامت کشور تقدیر نموده و امسال برای نخستین بار در بخش ویژه آیین دهم از خانواده های معظم شهدای سلامت تقدیر به عمل می آید.

وی در ادامه با بیان این که سیستم بهداشت و درمان کشور در طول بحران کرونا، فداکاری شایان توجه و ارزشمندی را به تصویر کشیدند، ادامه داد: به‌حق؛ عزیزان حوزه ی سلامت کشور شایسته ی جایگاه شهدا بوده و ایثار ایشان از دفاع مقدس چیزی کم نداشت و جامعه هرگز این عزیزان را فراموش نخواهد کرد و همواره در یادها باقی خواهند ماند.

در خاتمه ی این برنامه ضمن بیان خاطراتی از زندگی شهید مدافع سلامت، دکتر حمیدرضا حجاران طوسی و فعالیت های خیریه ایشان، با اهدای تندیس ملی فداکاری و هدایای فرهنگی از خانواده ی این شهید، تقدیر به عمل آمد.


نظر شما :