برگزاری دوره آموزشیMBA سلامت ویژه پزشکان و فعالان حوزه سلامت

۰۴ بهمن ۱۴۰۰ | ۰۹:۰۲ کد : ۴۰۸۶۲ پر بازدیدترین اخبار آموزشی تاپ خبر
دوره آموزشی (MBA سلامت) به همت جهاد دانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی برگزار می‌شود.
برگزاری دوره آموزشیMBA  سلامت ویژه پزشکان و فعالان حوزه سلامت

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی، دوره های آموزشی مدیریت سلامت با نام Healthcare MBA ویژه پزشکان، دانشجویان پزشکی و فعالان حوزه سلامت بصورت مجازی و اعطای مدرک معتبر و قابل ترجمه برگزار می‌شود و اساتید مطرح دانشگاه‌های تهران، صنعتی شریف و شهید بهشتی از مدرسان آن هستند.

این دوره با هدف توان افزایی دانشجویان و دانش آموختگان علوم پزشکی جهت حضور مؤثر و موفق در زمینه کسب و کارهای عرصه سلامت، تقویت مدیریت کسب و کارهای دانش بنیان، تجاری سازی فناوری‌های نوین حوزه سلامت، شناسایی و ایجاد فرصت‌ها و نحوه بهره برداری از آن‌ها در حوزه پزشکی و سلامت و تقویت تفکر کارآفرینانه و تکنیک‌های حل مساله برگزار می شود.

همچنین، درک مفاهیم نوین خلاقیت، مبانی کارآفرینی سلامت، مدیریت منابع انسانی و مدیریت رفتار، کشف، خلق و تجاری سازی ایده‌ها و فرصت‌های کسب و کار در حوزه بهداشت و سلامت و ... برخی از سرفصل‌های این دوره را به خود اختصاص داده‌اند.

تمامی دانشجویان و دانش آموختگان حوزه سلامت و علاقمندان به این حوزه می‌توانند برای شرکت در این دوره ثبت‌نام کنند، طول دوره حدود 350 ساعت خواهد بود و دوره بصورت مجازی و حضوری برگزار می شود.

دانشجویان و دانش آموختگان علوم پزشکی، پزشکان و مدیران مراکز درمانی و ثبت نام‌های گروهی از تخفیف ویژه برای شرکت در این دوره‌ برخوردار خواهند شد، علاقمندان جهت شرکت در این دوره و دریافت مشاوره رایگان میتوانند با شماره های 02122439874 و09035148915  و 0910579595 تماس حاصل نمایند.


نظر شما :