دوره‌های آموزشی تخصصی حوزه مدیریت سلامت، ایمنی و محیط‌زیست (HSE) برگزار می‌شود

۰۶ بهمن ۱۴۰۰ | ۰۸:۳۹ کد : ۴۰۹۴۲ پر بازدیدترین اخبار تاپ خبر
دوره‌های آموزشی تخصصی حوزه مدیرت سلامت، ایمنی و محیط‌زیست (HSE) با همکاری مجموعه HSE-Land به‌صورت حضوری و مجازی در جهاد دانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی برگزار می‌شود.
دوره‌های آموزشی تخصصی حوزه مدیریت سلامت، ایمنی و محیط‌زیست (HSE) برگزار می‌شود

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی، این دوره ها با هدف توان‌افزایی دانشجویان و دانش‌آموختگان علوم پزشکی جهت حضور مؤثر و موفق درزمینهی سلامت، ایمنی و محیط‌زیست (HSE)  و حل مسائل و چالش‌های ایمنی و بهداشت‌کار در محیط‌های صنعتی با تدریس اساتید مطرح دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی برگزار می‌شود.

از دوره‌های در حال ثبت‌نام می‌توان به مجوز کار permit to work، مسئولیت‌های حقوقی و مدنی حوادث کار، ایمنی گودبرداری و تخریب، ایمنی برق ارزیابی ریسک پیشرفته، اصول باربرداری و ریگینگ، ایزو۴۵۰۰۱ ، ایمنی ماشین‌آلات ، ایزو ۱۴۰۰۰، ایمنی آسانسور و بالابرها ،تجزیه تحلیل حادثه ، ایمنی جرثقیل و لیفتراک اشاره کرد.

تمامی دانشجویان و دانش‌آموختگان  بهداشت حرفه‌ای، ایمنی صنعتی، بهداشت محیط، سلامت، ایمنی و محیط‌زیست (HSE) و علاقه‌مندان به این حوزه می‌توانند برای شرکت در این دوره‌ها شرکت کنند.

گفتنی است؛ دانشجویان و دانش‌آموختگان علوم پزشکی، پزشکان و مدیران مراکز درمانی و ثبت‌نام‌های گروهی از تخفیف ویژه برای شرکت در این دوره‌ها برخوردار خواهند شد؛ علاقه‌مندان جهت شرکت در این دوره و دریافت مشاوره رایگان می‌توانند از طریق سایت  www.jhse.ir و شماره تلفن 09019109163 تماس حاصل نمایند.


نظر شما :