جهاددانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی؛

کارگاه آموزش خصوصی کاشت مو به روش FIT برگزار میکند

۱۴ آذر ۱۴۰۱ | ۱۲:۵۳ کد : ۵۱۳۱۳ پر بازدیدترین اخبار آموزشی تاپ خبر
کارگاه آموزش خصوصی کاشت مو به روش FIT ویژه پزشکان عمومی به صورت حضوری در جهاددانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی برگزار می شود.
کارگاه آموزش خصوصی کاشت مو به روش FIT برگزار میکند

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی؛ این کارگاه خصوصی با سرفصل های تاریخچه پیوند مو، آناتومى بافت شناسی و چرخه رشد مو، آناتومى اسکالپ و عروق و اعصاب، آلوپسى آندروژنیک و تیپ هاى طاسی، آلوپسى غیر اندروژنیک، اصول مشاوره، انتخاب و ارزیابى بیمار، موارد ممنوعیت کاشت مو، آشنایی با تکنیک ها و ابرازها، آماده سازى بیمار و روشهاى آنستزى، مراحل کاشت به روش اف آى تى، مراقبت هاى پس از عمل، عوارض کاشت و درمان، درمان شوک آنافیلاکتیک و احیاء قلبى ریوی در جهاددانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی برگزار می شود.

گفتنی است؛ کارگاه آموزش خصوصی کاشت مو به روش FIT به مدت 24 ساعت تئوری و عملی در تاریخ 30آذر لغایت 2 دی ماه از ساعت 9 الی 17برگزار می شود.

شایان‌ذکر است، به دانش پذیران پس از گذراندن این دوره آموزشی گواهی معتبر و قابل ترجمه از سوی معاونت آموزشی جهاد دانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی اعطا می‌شود.

علاقه‌مندان  برای کسب اطلاعات می‌توانند با شماره‌های  9- 22439865 (داخلی 2)  و 7- 09935426576  در طول ساعات اداری تماس گرفته و یا به نشانی  اینترنتی edu.jdsbm.ac.ir مراجعه نمایند.


نظر شما :