بازدید رییس جهاددانشگاهی از واحد های فناور جهاددانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی در بیست و سومین دوره نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فن بازار کشور

۲۶ آذر ۱۴۰۱ | ۱۳:۲۲ کد : ۵۱۷۵۱ پر بازدیدترین اخبار تاپ خبر
دکتر حسن مسلمی نائینی، رییس جهاددانشگاهی و حمید حمزه زاده، رییس جهاددانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی از غرفه ستفا جهاددانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی و دیگر واحد های فناور در بیست و سومین دوره نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فن بازار کشوربازدید کردند.
بازدید رییس جهاددانشگاهی از واحد های فناور جهاددانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی در بیست و سومین دوره نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فن بازار کشور

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی واحد علوم پزشکی شهید بهشتی؛ هم͏زمان با آغاز هفته ملی پژوهش و فناوری، بیست و سومین دوره نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فن بازار کشور در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی شهر تهران در حال برگزاری است.

جهاددانشگاهی نیز حضور چشمگیری در این نمایشگاه دارد و دستاوردها و توانمندی‌های واحدهای مختلف این نهاد در حوزه‌ پژوهش و فناوری؛ تجاری‌سازی و اقتصاددانش بنیان و پارک‌های علم و فناوری در معرض دید بازدیدکنندگان قرار داده‌شده است.

دکتر حسن مسلمی نائینی رییس جهاددانشگاهی در حاشیه بازدید از غرفه جهاددانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی، با بیان اینکه تجاری͏ سازی دستاوردهای پژوهشی اهمیت بسیاری دارد گفت: امیدوارم معرفی دستاوردها در چنین نمایشگاه͏هایی گامی در مسیر آشنایی بیشتر با دستاوردهای این نهاد و تجاری͏ سازی آنها باشد.

همچنین رییس جهاددانشگاهی قول مساعد اقدام جهت تسهیل مشکلات استارت آپ ها و شرکت های دانش بنیان حوزه سلامت را دادند.

 در ادامه داوود پیرانی، مدیر سازمان تجاری سازی جهاددانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی ضمن ارایه دستاوردهای واحد در حوزه کارآفرینی به دوره های با کیفیت MBA-Health و هم چنین توانمندی شرکت های مستقر در مرکز منش اشاره کرد؛ خاطرنشان کرد: ما آمادگی کامل برای برای ایجاد اکوسیستم جامع کارآفرینی سلامت در جهاد دانشگاهی را داریم.

گفتنی است امسال در غرفه جهاددانشگاهی در بیست و سومین دوره نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فن بازار کشور 16 پروژه و حوزه تخصصی جهاددانشگاهی در معرض دید علاقه‌مندان قرارگرفته است.


نظر شما :