مرکز درمان در منزل "امداد" جهاد دانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی در جمع ۱۰ کسب‌و‌کار استارت‌آپی حوزه سالمندی

۰۸ بهمن ۱۴۰۱ | ۰۹:۴۹ کد : ۵۳۰۷۷ پر بازدیدترین اخبار پژوهش و فناوری تاپ خبر
رویداد سپیدار در حوزه بازنشستگی و سالمندی توسط ۱۰۰ استارت‌آپ، با معرفی ۱۰ کسب‌و‌کار استارت‌آپی در حوزه سالمندی و بازنشستگی در ۱۰۰ دقیقه در مرکز رویدادهای ۱۰۰ استارت‌آپ برگزار شد.
مرکز درمان در منزل "امداد" جهاد دانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی در جمع ۱۰ کسب‌و‌کار استارت‌آپی حوزه سالمندی

به گزارش روابط‌ عمومی جهاد دانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی، این رویداد در روز دوشنبه ۳ بهمن‌ماه ۱۴۰۱ با ارائه ۱۰ کسب‌و‌کار استارت‌آپی در حوزه سالمندی و بازنشستگی در مرکز رویدادهای ۱۰۰ استارت‌آپ و معرفی مرکز درمان در منزل "امداد" جهاددانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی برگزار شد.

در این رویداد که حیطه کسب‌وکارها و استارت‌آپ‌های حوزه سالمندی، بازنشستگی و صنعت طول عمر معرفی شد، مرکز درمان در منزل "امداد" جهاددانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی، در جمع ۹ استارت‌آپ دیگر فعال در این حوزه، به ارائه و معرفی کسب‌و‌کار استارتاپی خود پرداخت.

دکتر حمید حمزه زاده رئیس جهاددانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی حضور در این رویداد را برای شناسایی فعالان و دغدغه مندان واقعی حوزه سالمندی در کشور و هم‌افزایی میان ظرفیت‌های درون و برون جهاددانشگاهی به منظور تلاش حداکثری برای حل مشکلات این حوزه با اهمیت ارزیابی کرد و بر آمادگی جهاددانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی برای حمایت از ایده‌ها و استارت‌آپ‌های حوزه سالمندی تاکید نمود.


نظر شما :