یازدهمین دوره مسابقات ملی مناظره در جهاددانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی برگزار شد

۰۷ اسفند ۱۴۰۱ | ۱۵:۵۱ کد : ۵۴۴۲۸ پر بازدیدترین اخبار تاپ خبر
به همت معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی یازدهمین دوره مسابقات ملی مناظره با حضور دانشجویان از گروه‌ها و دانشگاه‌های مختلف کشور در روز شنبه ۶ اسفندماه ۱۴۰۱ در ۱۱ گروه مقدماتی در این واحد جهاد دانشگاهی برگزار شد.
یازدهمین دوره مسابقات ملی مناظره در جهاددانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی برگزار شد

به گزارش روابط‌عمومی جهاددانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی؛ این دوره از مسابقات ملی مناظره با 8 گزاره مصوب از دبیرخانه مناظره انجام شد.

در ادامه این برنامه، برندگان تیم های راه یافته به مرحله دوم با یکدیگر به رقابت پرداختند. در مناظره میان تیم تکاپو و تیم کاشفان، با گزاره اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت به افزایش فرزندآوری منجر می‌شود؛ تیم کاشفان برنده این مرحله شدند.

تیم ذره‌بین و رایزن با گزاره دولت در ایران برای حفظ امنیت و ثبات کشور باید سبک زندگی متفاوت باارزش‌های خود را بپذیرد، به مناظره پرداختند و تیم ذره‌بین برنده این مرحله شدند.

در پایان تیم پویندگان راه سینا با تیم شریف، در مورد گزاره قدرت بازدارندگی ایران با توان موشکی متعارف تأمین شده است؛ به مناظره پرداختند و  تیم شریف برنده این مرحله شدند.

گفتنی است، هیات داوران را دکتر الهام باقری، مدرس دانشگاه، دکتر تهمینه شاوردی، هیئت‌علمی پژوهشکده علوم‌انسانی و مطالعات اجتماعی جهاددانشگاهی و دکتر مهناز نیلساز، مدرس و پژوهشگر در حوزه سلامت جهاددانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی و ریاست جلسات یازدهمین دوره از مسابقات ملی مناظره جهاددانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی را هادی محمدی و دبیری مناظرات را لیلا رسول زاده بر عهده داشتند.

مرحله نیمه نهایی یازدهمین مسابقات ملی مناظره در روز چهارشنبه 10 اسفند ماه در جهاددانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی برگزار می شود.


نظر شما :