به همت سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی؛

آیین تجلیل از دانشجوی ورزش‌کار افتخارآفرین دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی برگزار شد

۱۰ اسفند ۱۴۰۱ | ۱۲:۳۸ کد : ۵۴۵۴۹ پر بازدیدترین اخبار تاپ خبر فرهنگی
به همت سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی آیین تجلیل از علیرضا امین زمردی، دانشجوی رشته دندان‌پزشکی و مدال‌آور رشته شنا در چهاردهمین المپیاد ورزش‌های قهرمانی دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور در جهاددانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی برگزار شد.
آیین تجلیل از دانشجوی ورزش‌کار افتخارآفرین دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی برگزار شد

به گزارش روابط‌عمومی جهاددانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی؛ در این آیین از علیرضا امین زمردی، که موفق به کسب 3 مدال طلا در رشته شنا شده است با حضور حمید حمزه زاده، رئیس جهاددانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی، نازنین بیات، معاون فرهنگی این واحد و دکتر سمیه اسماعیلی، معاون دانشجویی - فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی،  دکتر محمد رستمی‌نژاد مدیر تربیت‌بدنی این دانشگاه، دکتر پیمان سیاهکوهی، مدیریت امور دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، مطهره عابدینی، مدیرتعالی فرهنگی و فوق‌برنامه این دانشگاه و حسین نظری مدیر اجرایی سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی تجلیل شد.

گفتنی است؛ در این مراسم ضمن تقدیر از علیرضا امین زمردی و اهدا هدایا باتوجه‌به تلاش‌های ارزشمند دکتر محمد رستمی‌نژاد در گسترش فرهنگ ورزش و تندرستی در این دانشگاه از ایشان نیز تقدیر شد.

در بخشی از متن این تقدیرنامه  آمده است:

تلاش‌های ارزشمند حضرت‌عالی و مجموعه معاونت دانشجویی، فرهنگی  دانشگاه در اشاعه نشاط در بین دانشجویان و گسترش فرهنگ ورزش و تندرستی منشأ اثرات فراوانی در دانشگاه خوش‌آوازه علوم پزشکی شهید بهشتی بوده است.

افزایش تعاملات و حضور گسترده دانشجویان در رویدادهای ورزشی، کسب مقام و ارتقای رتبه دانشگاه در المپیادهای دانشجویان و کارکنان، گسترش و بهبود عملکرد اماکن ورزشی دانشگاه خود بیانگر زحمات ارزشمند و مدیریت جهادی آن مجموعه محترم می باشد.


( ۱ )

نظر شما :