در جهاددانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی؛

مراسم عید غدیر ویژه جهادگران برگزار شد

۱۴ تیر ۱۴۰۲ | ۱۴:۱۵ کد : ۵۹۲۵۸ پر بازدیدترین اخبار تاپ خبر فرهنگی
مراسم عید غدیر ویژه جهادگران علوم پزشکی شهیدبهشتی با همکاری سازمان دانشجویان برگزار شد.
مراسم عید غدیر ویژه جهادگران برگزار شد

به گزارش روابط‌عمومی جهاددانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی، جشن عید غدیر خم ویژه جهادگران این واحد صبح روز چهارشنبه چهاردهم تیرماه با حضور جمعی از مسئولین، جهادگران این واحد و دانشجویان دانشگاه با سرودخوانی غدیر و سخنرانی مدیر فرهنگی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه برگزار شد.

در این مراسم که به همت سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی برگزار شد، حجت‌الاسلام‌والمسلمین شریعت پناه به سخنرانی در مورد فرهنگ غدیر و اهمیت اهتمام به حفظ و گسترش آن پرداخت و ضمن تأکید بر جایگاه ویژه این عید نزد ایرانیان گفت: غدیر خم نه‌تنها ثبوت و تثبیت امامت حضرت علی (ع) است، بلکه نشانه‌ی برحق بودن و اثبات امامت دیگر امامان معصوم (ع) نیز به شمار می‌آید.

مدیر فرهنگی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، ضمن ابراز خرسندی از برگزاری این مراسم در محیط جهاد دانشگاهی افزود: چه‌قدر خوب است که چنین مراسمی هرچند کوچک اما متکثر در تمامیِ واحدهای دانشگاه نیز برگزار و به ابعاد گسترده‌ی این روز مهم پرداخته شود.

در ادامه‌ی این مراسم، عماد فرزانه از اعضای فعال انجمن اسلامی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی به منقبت خوانی حضرت علی (ع) و عید غدیر خم پرداخت، که فضای روح‌بخش این مراسم را رنگی دیگر بخشید.

کلید واژه ها: عید غدیر جهاد دانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی


نظر شما :