معاون فرهنگی جهاددانشگاهی:

تجربه جهاددانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی در بهره‌مندی از ظرفیت دانشجویی قابل‌توسعه است

۲۶ تیر ۱۴۰۲ | ۱۳:۰۲ کد : ۶۰۰۱۸ پر بازدیدترین اخبار تاپ خبر فرهنگی
معاون فرهنگی جهاددانشگاهی در بازدید از واحد علوم پزشکی شهید بهشتی اظهار کرد: تجربه این واحد در بهره‌مندی از ظرفیت‌ دانشجویی، قابل‌توسعه در جهاددانشگاهی است.
تجربه جهاددانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی در بهره‌مندی از ظرفیت دانشجویی قابل‌توسعه است

 به گزارش روابط‌عمومی جهاد دانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی، نشست مشترک معاون فرهنگی جهاددانشگاهی و هیئت همراه با رئیس جهاددانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی و مسئولان فرهنگی این واحد در روز دوشنبه ۲۶ تیرماه برگزار شد.

در این نشست که باهدف آشنایی با فعالیت‌های فرهنگی جهاددانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی برگزار شد، دکتر علیرضاکلانتر مهرجردی، معاون فرهنگی جهاددانشگاهی، با اشاره به ظرفیت‌های بالای دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تصریح کرد: باید از تمام ظرفیت‌های ممکن برای تقویت ارتباطات برون‌سازمانی در توسعه فعالیت‌های فرهنگی استفاده شود و در این امر، دفتر مرکزی حامی و همراه این واحد است.

معاون فرهنگی جهاددانشگاهی با اشاره به اهمیت حضور دانشجویان با استعداد در سازمان دانشجویان گفت: برخورداری از حضور شخصیت‌های تراز اول در دانشگاه که به لحاظ علمی و فرهنگی افرادی دارای ایده توسعه‌یافته در سطوح عالی هستند، از نقطه‌‌ قوت این مجموعه است و ارتباط این واحد جهاددانشگاهی با دانشگاه، از امتیازهای کلیدی است که می‌توان آن را یک سرمایه‌ ارزشمند دانست.

دکتر حمید حمزه زاده، رئیس جهاددانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی، با اشاره به اهمیت همکاری دانشجویان در این واحد جهاددانشگاهی، اظهار کرد: لازم است دانشجویان در بستر مناسبی که جهاددانشگاهی در اختیارشان قرار می‌دهد، به‌گونه‌ای پرورش یابند و وارد بازار کار شوند که با حضور در دیگر سازمان‌ها، همواره برای جهاد دانشگاهی موجبات ارزش‌آفرینی را فراهم آورند.

رئیس جهاددانشگاهی علوم پزشکی شهیدبهشتی با اشاره به فعالیت‌های اثرگذار معاونت فرهنگی این واحد در حوزه بین‌الملل خاطرنشان کرد: همکاری دانشجویان خارجی در برنامه‌های فرهنگی جهاددانشگاهی دست آوردی بسیار ارزشمند است که این موضوع منجر به حضور بی‌سابقه این گروه از دانشجویان در فعالیت‌های فرهنگی سازمان دانشجویان شده است.

در ادامه این نشست، معاون فرهنگی جهاددانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی به تشریح فعالیت‌های فرهنگی پرداخت و گفت: هدف اصلی این معاونت، پرورش استعداد، توسعه و تقویت مشارکت دانشجویان، ترویج فرهنگ سلامت با تمرکز بر فرهنگ و هنر ایرانی - اسلامی است.

در پایان نیز راه کارهای افزایش تعاملات دو طرف و همچنین برنامه فرهنگی واحد علوم پزشکی شهید بهشتی مورد بررسی قرار گرفت و مدیران کل ستادی پیشنهادهای خود را پیرامون تقویت برنامه‌های فرهنگی سال جاری ارائه کردند.


نظر شما :