هشتمین دوره مسابقات مناظره دانشجویی جهاددانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی برگزار می‌شود

۲۹ خرداد ۱۳۹۸ | ۱۱:۳۹ کد : ۸۹۲۱ پر بازدیدترین اخبار فرهنگی
زمان برگزاری مرحله دانشگاهی "مناظره دانشجویی" جهاددانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی مشخص شد.
هشتمین دوره مسابقات مناظره دانشجویی جهاددانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی برگزار می‌شود

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی، مرحله دانشگاهی هشتمین دوره مسابقات مناظرات دانشجویی 22 تیر از سوی معاونت فرهنگی این واحد در دانشکده پزشکی این دانشگاه برگزار می‌شود.

همچنین طی هفته گذشته، کارگاه توجیهی مناظره با موضوع آموزش فنون مذاکره با حضور 8 گروه دانشجویی در معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی برگزار شد.

در مرحله دانشگاهی مناظره جهاددانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی 8 تیم دانشجویی چهار نفره شرکت می‌کنند و از میان تیم‌های شرکت کننده یک تیم منتخب به مرحله منطقه‌ای مسابقات ملی مناظرات راه پیدا می‌کنند.

این دوره از مسابقات در سه مرحله استانی، منطقه‌ای و کشوری و با نشان خواجه نصیرالدین طوسی برگزار می‌شود و علاوه بر صدور گواهینامه برای تمام تیم‌های شرکت‌کننده به تیم‌های برتر استانی که به مرحله منطقه‌ای نیز راه خواهند یافت، جوایزی اهدا می‌شود.

گفتنی است، مسابقات ملی مناظرات دانشجویی با هدف رشد و شکوفایی فرهنگ گفت وگو،‌ زمینه سازی برای شکل‌گیری تفکر خلاق و نقاد در میان دانشجویان، ایجاد انگیزه در جامعه جهت گرایش به ارتقای دانش و آگاهی،  آموزش مسایل و مطالب علمی به صورت جذاب، قابل پذیرش و اثربخش و  تمرین و تقویت فعالیت های گروهی منسجم و هدفمند برگزار می‌شود وعلاقه مندان شرکت در هشتمین دوره مسابقات مناظرات دانشجویی می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با تلفن دبیرخانه به شماره تماس 4-22439872 بگیرند.

کلید واژه ها: مناظره دانشجویی معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی


نظر شما :