برپایی جشنواره انجمن‌های علمی دانشگاه‌های علوم پزشکی طی امسال

۱۷ تیر ۱۳۹۷ | ۱۲:۴۸ کد : ۹۱۳ پر بازدیدترین اخبار زندگی سالم فرهنگی
معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی از برگزاری اولین جشنواره انجمن‌های علمی دانشگاه‌های علوم پزشکی با عنوان جشنواره "امید و حرکت" در سال جاری خبر داد.
برپایی جشنواره انجمن‌های علمی دانشگاه‌های علوم پزشکی طی امسال

دکتر کدخدازاده در گفت‌وگو با ایسنا جهاد دانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی، اظهار کرد: این جشنواره به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در فصل زمستان برگزار می‌شود که فرصتی مناسب را برای ارائه محصولات و توانمندی‌های دانشجویان علوم پزشکی فراهم می‌کند.

وی با بیان اینکه انجمن‌های علمی دانشگاه در چهار حوزه فرهنگ‌سازی، دانش‌افزایی، مهارت‌افزایی و فناوری تعریف شده‌اند، گفت: ارتقا و تقویت انجمن‌ها مستلزم کارهای گروهی و بین بخشی است.

برگزاری جشنواره فرهنگی هنری پزشکان جهان اسلام

دکتر کدخدازاده با اشاره به سایر برنامه‌های این معاونت، تصریح کرد: برگزاری جشنواره فرهنگی هنری دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور با هماهنگی و همکاری دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی یکی از این برنامه‌هاست که در کنار آن، جشنواره فرهنگی هنری پزشکان جهان اسلام نیز به عنوان بخش بین‌الملل جشنواره برگزار خواهد شد.

وی همچنین به برنامه این معاونت برای برگزاری همایش "حقوق دانشگاهیان و اخلاق حرفه‌ای" اشاره کرد و گفت: امسال وارد شصتمین سال تاسیس دانشگاه شهیدبهشتی می‌شویم و در همین راستا برای برگزاری مراسمی مشترک مذاکراتی با معاونت فرهنگی دانشگاه شهید بهشتی صورت گرفته است.

آخرین مهلت ثبت‌نام در سومین آئین دانش‌آموختگان دانشگاه

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با اشاره به برگزاری سومین آئین باشکوه دانش‌آموختگان تمام رشته‌های دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در شهریور ماه امسال، عنوان کرد: 17 تیرماه آخرین مهلت ثبت نام در این آئین است؛ این مراسم به صورت یکپارچه و با حضور دانش‌آموختگان رشته‌های مختلف علوم پزشکی از دانشکده‌های مختلف، برای سومین سال متوالی و با حضور مسئولین دانشگاهی و کشوری برگزار می‌شود.

بر اساس اعلام معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه، دانش‌آموختگان شرکت کننده در این مراسم در هر رشته و مقطع به صورت جداگانه با لباس و حمایل مختلف حضور خواهند یافت. لازم به ذکر است دانش آموختگان می‌توانند به منظور ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به پورتال معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه به نشانی www.sca.sbmu.ac.ir مراجعه کنند.


نظر شما :