آموزشی - آرشیو

برگزاری سلسله نشست‌های تخصصی "سلامت جنسی"
جهاد دانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی اقدام کرد

برگزاری سلسله نشست‌های تخصصی "سلامت جنسی"

معاونت پژوهشی جهاد دانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی سلسله نشست‌های تخصصی "سلامت جنسی" را با نگاهی به تعیین کننده‌ها و مشکلات میل جنسی برگزار می‌کند.

ادامه مطلب

چند درصد هزینه‌های بهداشتی و درمانی را مردم می‌پردازند؟

معاون کل وزیر بهداشت با بیان اینکه با وجود خدمات بهداشتی و درمانی ارایه شده هنوز در برخی مناطق کشور با محرومیت‌هایی روبرو هستیم، گفت: شاخص هزینه‌های کمرشکن درمانی با اینکه کاهش پیدا کرده، اما هنوز بالاست و لازم است پرداخت از جیب مردم کاهش یابد.

ادامه مطلب
در دوازدهمین همایش دانشجویی تازه‌های علوم بهداشتی مطرح شد

از تمام پتانسیل‌های علمی در سیاست‌گذاری‌های سلامت استفاده شود

دبیر علمی دوازدهمین همایش دانشجویی تازه‌های علوم بهداشتی کشور خطاب به دست اندرکاران نظام سلامت کشور خواهان رعایت عدالت در مشارکت کلیه پتانسیل‌های علمی در سیاست‌گذاری‌های سلامت حوزه‌های بهداشت و پیشگیری شد.

ادامه مطلب

معاون کل وزارت بهداشت:هزینه‌های کمرشکن درمانی ما هنوز بسیار بالاست

معاون کل وزارت بهداشت با اشاره به شاخص پوشش خدمات سلامت در سطح کشور، گفت: شاخص کشور ما از نظر پوشش خدمات سلامت تقریباً کمی از سطح متوسط بالاتر است، با این حال شاخص کاتاستروفی یا هزینه‌های کمرشکن درمانی ما هنوز بسیار بالاست.

ادامه مطلب
آخرین اخبار از طرح"ممنوعیت سه ساله ادامه تحصیل پزشکان عمومی"

آخرین اخبار از طرح"ممنوعیت سه ساله ادامه تحصیل پزشکان عمومی"

رئیس کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی گفت: آموزش پزشکی در چند سال گذشته دچار غفلت و فراموشی شده است چرا که خود ما اعضای هیأت علمی را به مقاله‌نویسی برای کسب رتبه‌های بالا در منطقه تشویق کردیم که اگرچه خوب است ولی رکن اصلی کار ما ارائه آموزش مناسب به دانشجویان و مهم‌تر از آن اخلاق پزشکی است که از این مسئله نیز خیلی وقت است غافل شده‌ایم و آن گونه که باید به اخلاق پزشکی توجه نشده است.

ادامه مطلب
راه اندازی تالار مشاهیر در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی

راه اندازی تالار مشاهیر در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با اشاره به برنامه‌های راهبردی و کلان دانشگاه از تشکیل "تالار مشاهیر" در دانشگاه با هدف مستندسازی فعالیت و الگوسازی اقدامات اساتید سرآمد و پیشکسوت دانشگاه خبر داد.

ادامه مطلب

دوازدهمین همایش دانشجویی تازه‌های علوم بهداشتی کشور ۱۱ اردیبهشت برگزار می‌شود

‌دوازدهمین همایش دانشجویی تازه‌های علوم بهداشتی کشور، با شعار «دانشجوی خلاق، کلید توسعه سلامت»، ۱۱ اردیبهشت‌ ماه ۱۳۹۸ به همت بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی برگزار می‌شود.

ادامه مطلب