پژوهش و فناوری - آرشیو

هشدار نسبت به مشکلات و معضلات استفاده از محصولات غیراستاندارد بیوتراپی

مسئول بخش بیوتراپی(زیست درمانی) کارگروه طب فراگیر جهاد دانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی با بیان اینکه روش استفاده از ارگانیسم‌های زنده و محصولات ناشی از آن برای درمان بیماری‌های انسان و دام را "بیوتراپی" یا زیست درمانی می‌نامند، اظهار کرد: برای حفظ سلامتی و ارتقا سطح کیفیت جامعه و دوری از مشکلات و معضلات که تاکنون در این حوزه پیش آمده، لازم است برای استفاده و درمان با این روش‌ها به مراکز معتبر و محصولات دارای استاندارد مراجعه شود.

ادامه مطلب
مدیر امور فناوری دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی خبر داد

تدوین بسته "حرکت به سمت دانشگاه نسل سوم" با تاکید بر فناوری و تجاری‌سازی/تشریح جزئیات بسته

مدیر امور فناوری معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با اعلام خبر تدوین بسته پیشنهادی "حرکت به سوی دانشگاه نسل سوم" در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی؛ تبیین جایگاه دانشگاه در اقتصاد دانش‌مدار، تشکیل واحد مالکیت فکری و نوآوری، راه‌اندازی پارک علم و فناوری، حمایت از فناوران و تجاری‌سازی معادل‌سازی فناوری با فعالیت‌های آموزشی و پژوهشی و بازتعریف نقش اعضای هیات علمی با تاکید بر فناوری را برخی از اولویت‌های این بسته پیشنهادی برشمرد.

ادامه مطلب
برگزاری سلسله نشست‌های تخصصی "سلامت جنسی"
جهاد دانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی اقدام کرد

برگزاری سلسله نشست‌های تخصصی "سلامت جنسی"

معاونت پژوهشی جهاد دانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی سلسله نشست‌های تخصصی "سلامت جنسی" را با نگاهی به تعیین کننده‌ها و مشکلات میل جنسی برگزار می‌کند.

ادامه مطلب

معاون کل وزارت بهداشت:هزینه‌های کمرشکن درمانی ما هنوز بسیار بالاست

معاون کل وزارت بهداشت با اشاره به شاخص پوشش خدمات سلامت در سطح کشور، گفت: شاخص کشور ما از نظر پوشش خدمات سلامت تقریباً کمی از سطح متوسط بالاتر است، با این حال شاخص کاتاستروفی یا هزینه‌های کمرشکن درمانی ما هنوز بسیار بالاست.

ادامه مطلب
راه اندازی تالار مشاهیر در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی

راه اندازی تالار مشاهیر در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با اشاره به برنامه‌های راهبردی و کلان دانشگاه از تشکیل "تالار مشاهیر" در دانشگاه با هدف مستندسازی فعالیت و الگوسازی اقدامات اساتید سرآمد و پیشکسوت دانشگاه خبر داد.

ادامه مطلب

همکاری دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با شرکت‌های فناور کره جنوبی

مدیر امور فناوری دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی از برگزاری نشست مشترک با یکی از شرکت‌های کره جنوبی در راستای افزایش همکاری‌های علمی و فناوری، استقرار شرکت‌های دانش‌بنیان بین‌المللی در مراکز رشد دانشگاه و همچنین جذب سرمایه‌گذاری‌های خارجی خبر داد.

ادامه مطلب