پژوهش و فناوری - آرشیو

ویژگی‌های جمعیت‌شناسی و شایع‌ترین شکایت در تماس‌گیرندگان با سامانه مشاوره اضطراب و استرس تلفنی جهاد دانشگاهی
توسط پژوهشگران جهاددانشگاهی علوم  پزشکی شهید بهشتی بررسی شد:

ویژگی‌های جمعیت‌شناسی و شایع‌ترین شکایت در تماس‌گیرندگان با سامانه مشاوره اضطراب و استرس تلفنی جهاد دانشگاهی

نتایج یک پژوهش با عنوان « ویژگی های جمعیت شناسی و شایع ترین شکایات در تماس گیرندگان با سامانه مشاوره اضطراب  و استرس تلفنی جهاددانشگاهی » نشان داد، بیشترین گروه خدمت‌گیرنده از سامانه مشاوره تلفنی زنان متأهل در بازه سنی ۳۰ تا ۳۹ سال بوده و مهم‌ترین علت تماس، اضطراب سلامتی در گروه تماس‌گیرندگان بدون علامت ابتلا به بیماری کرونا بوده است.

ادامه مطلب