انعقاد تفاهم نامه جهاد دانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی با سازمان نظام پزشکی کل کشور

۳۰ مهر ۱۳۹۸ | ۱۵:۲۲ کد : ۱۲۴۰۴ پر بازدیدترین اخبار تاپ خبر
جهاد دانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی و سازمان نظام پزشکی کل کشور باهدف بهره‌مندی طرفین از منابع و توان فکری، آموزشی، پژوهشی، اجرایی و سایر امکانات موردتوافق به‌ویژه درزمینه ی برگزاری دوره‌های آموزشی، رویدادها و کنفرانس های مشترک به‌صورت ملی و بین‌المللی تفاهم‌نامه همکاری مشترک امضا کردند.
انعقاد تفاهم نامه جهاد دانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی با سازمان نظام پزشکی کل کشور

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی؛ از مفاد این تفاهم‌نامه برگزاری همایش‌ها، کارگاه‌ها و دوره‌های مهارت حرفه‌ای مشترک با محوریت توانمندسازی و کارآفرینی،  همکاری در برقراری ارتباط با دستگاه‌ها و مراکز علمی و تحقیقاتی با استفاده از ارتباطات تشکیلاتی طرفین، اجرای پژوهش‌های کاربردی و برگزاری بازدیدهای علمی و تحقیقاتی در راستای اهداف تفاهم‌نامه، اطلاع‌رسانی و معرفی ظرفیت‌های تشکلاتی و خدمات طرفین در داخل کشور و سطح بین‌المللی، همکاری در طراحی، تولید و عرضه بسته‌های آموزشی، پژوهشی و سایر محصولات موردتوافق می‌باشد.

گفتنی است، در پایان مقرر شد برای شروع همکاری در راستای اجرای این تفاهم نامه، دوره Health MBA ویژه کارشناسان و مدیران حوزه سلامت، منشی گری و مدیریت مطب و کلینیک، قوانین و مقررات و حقوق پزشکی با همکاری طرفین طراحی و اجرا گردد و در مراحل بعد دوره های کاربردی دیگر نیز با توافق طرفین و به تدریج به این مجموعه افزوده شود.

همچنین، این تفاهم‌نامه به مدت دو سال به امضای علیرضا بهرامی، رئیس جهاد دانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی و دکتر علیرضا سلیمی معاون آموزشی سازمان نظام پزشکی کل کشور رسید. .


نظر شما :