همکاری جهاد دانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی با شبکه بهداشت ودرمان شمیرانات

۰۵ آذر ۱۳۹۸ | ۱۱:۴۵ کد : ۱۳۵۱۵ پر بازدیدترین اخبار پژوهش و فناوری تاپ خبر
معاون پژوهشی و اعضای گروه پژوهشی سالمندی جهاد دانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی با رئیس شبکه بهداشت ودرمان شمیرانات دیدار و به بررسی ابعاد حوزه‌های مرتبط با سالمندی و تدوین فرایندهای همکاری مشترک پرداختند.
همکاری جهاد دانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی با شبکه بهداشت ودرمان شمیرانات

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی؛ در این نشست فرج حسینیان فعالیت‌ها و برنامه‌های پژوهشی، درمانی و آموزشی ، توانمندی‌ها و ظرفیت‌های حوزه‌های مختلف سلامت روان، سالمندی و مرکز خدمات درمان در منزل جهاد دانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی و خدمات بیمارستان نورافشار رامعرفی کرد.

معاون پژوهشی جهاد دانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی با بیان اینکه موضوع سالمندی و سلامت روان، به‌عنوان ماموریت‌های اصلی حوزه پژوهشی این واحد است گفت:امکان همکاری مشترک جهاد دانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی در ارائه خدمات درمانی به 17هزار مراجعه‌کننده به مراکز درمانی منطقه یک تهران از طریق مرکز امداد در منزل و بیمارستان نور افشار، اجرای خدمات مرکز جامع پایش سالمندی برای سالمندان مراجعه‌کننده به شبکه بهداشت شمیرانات وجود دارد.

دکتر ایمان عموزاده با استقبال از همکاری با جهاد دانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی در موضوع سالمندی اظهار داشت: در موضوع سالمندی و آموزش‌های مرتبط با آن و پژوهش‌های این حوزه به همکاری و استفاده از پتانسیل نیروهای متخصص دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی از طریق واحد جهاد دانشگاهی نیاز جدی وجود دارد.

گفتنی است؛ برگزاری جلسه مشترک با گروه خیرین سلامت برای بررسی مسائل و مشکلات سالمندان این منطقه و ارائه راهکار از مسائل مطرح شده در این نشست است.


نظر شما :