نشست مشترک معاون پژوهشی جهاد دانشگاهی علوم پزشکی شهید با معاونت زنان و خانواده ریاست جمهوری

۱۳ آذر ۱۳۹۸ | ۰۸:۵۸ کد : ۱۳۷۵۲ پر بازدیدترین اخبار پژوهش و فناوری تاپ خبر
در نشست مشترک معاون پژوهشی و اعضای گروه پژوهشی سالمندی جهاد دانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی با اعضای شورای سلامت معاونت زنان و خانواده ریاست جمهوری ابعاد حوزه‌های مرتبط با سالمندی و تدوین فرایندهای همکاری مشترک بررسی شد.
نشست مشترک معاون پژوهشی جهاد دانشگاهی علوم پزشکی شهید با معاونت زنان و خانواده ریاست جمهوری

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی؛ در این نشست فرج حسینیان به معرفی فعالیت‌ها و برنامه‌های پژوهشی، آموزشی، توانمندی‌ها و ظرفیت جهاد دانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی در حوزه‌ی سلامت روان و سالمندی پرداخت.

معاون پژوهشی جهاد دانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی با بیان این‌ که موضوعات سالمندی و سلامت روان، به‌عنوان مأموریت‌های اصلی این واحد است؛ اظهار کرد: امکان همکاری مشترک جهاد دانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی با معاونت زنان و خانواده ریاست جمهوری در ایجاد کمیته ویژه سالمندی، شبکه مدیریت زنان استانداری‌ها، تدوین بانک اطلاعاتی سالمندان در سطح ملی، پایش و ارزیابی زنان در مناطق شهری و روستایی وجود دارد.

دکتر می نور لمیعیان دبیر کارگروه سلامت معاونت زنان و خانواده ریاست جمهوری با استقبال از همکاری با جهاد دانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی در موضوع سالمندی گفت: در موضوع زنان سالمند و خانواده نیاز به فعالیت‌های آموزشی و پژوهشی، ایجاد کلینیک‌های سلامت زنان و خانواده و فعالیت‌های سلامت‌محور در همه حوزه‌ها وجود دارد.

گفتنی است؛ دبیر کارگروه سلامت معاونت زنان و خانواده ریاست جمهوری در پایان نیاز به عقد تفاهم‌نامه با جهاد دانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی برای شروع همکاری اشاره کرد.

 


نظر شما :