در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی؛

سمپوزیوم کشوری «کرونا ویروس جدید – ۲۰۱۹ » برگزار می‌شود

۱۳ بهمن ۱۳۹۸ | ۱۷:۰۰ کد : ۱۵۷۶۱ پر بازدیدترین اخبار اخبار دانشگاه
مرکز تحقیقات بیماری‌های عفونی و گرمسیری دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با همکاری مرکز مدیریت بیماری های واگیر وزارت بهداشت برای کادر درمان فعال در مراکز درمانی، سمپوزیوم کشوری کرونا ویروس ۲۰۱۹ را به شکل رایگان و با امتیاز بازآموزی روز سه شنبه هفته جاری برگزار می‌کند.
سمپوزیوم کشوری «کرونا ویروس جدید – ۲۰۱۹ » برگزار می‌شود

به گزارش ایسنادفتر دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، همچنین معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با همکاری معاونت امور بهداشتی در یک نشست ویدئو کنفرانس آخرین دستورالعمل‌های مراقبت، تشخیص و درمان کرونا ویروس را با حضور مدیران و مسئولان ستادی، بیمارستانی و کادر درمانی بیمارستان‌های تابعه دانشگاه بررسی کردند. 

دکتر هادی میرهاشمی - معاون درمان دانشگاه در این نشست با تشریح نحوه تریاژ، برخورد صحیح و مدیریت درمان و ارجاع بیماران احتمالی در مراکز درمانی، بر ضرورت اطلاع‌رسانی مناسب دستورالعمل‌ها در میان کارکنان بهداشت و درمان تاکید کرد.

دکتر ایاد بهادری - معاون امور بهداشتی دانشگاه نیز ضمن بیان مطالبی درباره مباحث بهداشتی و اصول پیشگیری در مراکز بهداشتی و درمانی و اطلاع رسانی موارد بیماری‌ها، خاطرنشان کرد: مدیریت خبررسانی در این زمینه، بر عهده مرکز مدیریت بیماری های واگیردار وزارت بهداشت است.   

همچنین ستاد هدایت دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و مدیریت امور بیماری های معاونت امور بهداشتی شبانه روزی پاسخگوی سوالات و گزارش های مراکز درمانی تابعه است.

بر اساس این گزارش، این نشست با هدف بررسی دستورالعمل‌ها و پاسخ به ابهامات مراکز درمانی در حوزه بهداشت و درمان در تشخیص بیماری کرونا ویروس، نحوه درمان و ارجاع بیماران تشکیل شد.


نظر شما :