در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی انجام شد

راه‌اندازی شبکه مطالعات مرور نظام‌مند و فراتحلیل

۱۵ تیر ۱۳۹۹ | ۱۳:۱۸ کد : ۱۹۷۷۶ پر بازدیدترین اخبار اخبار دانشگاه
شبکه مطالعات مرور نظام مند و فراتحلیل در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی راه‌اندازی شد.
راه‌اندازی شبکه مطالعات مرور نظام‌مند و فراتحلیل

به گزارش ایسنا دفتر دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، مطالعات مرور نظام مند و فراتحلیل (متاآنالیز) در سالهای اخیر بسیار مورد توجه قرار گرفته‌اند و در کشورهای مختلف جهان مراکزی در جهت توسعه کمی و کیفی این نوع مطالعات تشکیل شده است و در این راستا با توجه به رشد چشمگیر کشور در خصوص تولید علم و افزایش مقالات علمی منتشر شده توسط محققان کشور در مجلات علمی معتبر، معاونت تحقیقات و فن آوری دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، توجه به توسعه کمی و کیفی در خصوص مطالعات مرور نظام مند و فراتحلیل را در برنامه‌های خود قرار داده و اقدام به راه‌اندازی این شبکه با همکاری مرکز کاکرین ایران کرده است.

فعالیت‌های این شبکه در سه حیطه آموزشی، مشاوره‌ای و خدماتی است؛ فعالیت‌های آموزشی شبکه شامل برگزاری کارگاه‌های آموزشی حضوری و مجازی با تمرکز بر مطالعات مرور نظام‌مند و فراتحلیل در دانشگاه و سایر مراکز علمی-پژوهشی در سطح کشور می‌شود.

فعالیت‌های مشاوره‌ای شبکه شامل مشاوره‌ حضوری و غیرحضوری در خصوص کلیه مباحث مرتبط با انجام مطالعات مرور نظام‌مند و فراتحلیل و فعالیت‌های خدماتی شبکه نیز دربرگیرنده ارایه خدمات در هر یک از مراحل اجرایی مطالعات مرور نظام مند و فراتحلیل است.

بر این اساس، تمامی اساتید و دانشجویانی که در خصوص مطالعات مرور نظام مند و فراتحلیل نیاز به خدمات آموزشی، مشاوره‌ای و خدماتی دارند می‌توانند از خدمات این مجموعه استفاده کنند. همچنین در صورتی که پژوهشگران و فعالان این حوزه مایل به همکاری با این مجموعه هستند می‌توانند در این رابطه اقدام کنند.

بنا بر اعلام معاونت پژوهشی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به تارنمای شبکه به نشانی http://systematic.sbmu.ac.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام


نظر شما :