در بازدید معاون فرهنگی وزارت بهداشت از سامانه ۴۰۳۰ مطرح شد

پاسخگویی به بیش از ۲۰ میلیون تماس کرونایی در سامانه ۴۰۳۰

۲۳ شهریور ۱۳۹۹ | ۱۵:۴۷ کد : ۲۲۶۸۰ پر بازدیدترین اخبار اخبار دانشگاه
با هماهنگی معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از سامانه پاسخگویی ۴۰۳۰ بازدید کرد.
پاسخگویی به بیش از ۲۰ میلیون تماس کرونایی در سامانه ۴۰۳۰

به گزارش ایسنا دفتر دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، دکتر سیما سادات لاری معاون فرهنگی و دانشجویی و مهندس بهروز رحیمی رییس صندوق رفاه وزارت بهداشت با همراهی دکتر امام هادی معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی ضمن بازدید از سامانه پاسخگویی ۴۰۳۰ از زحمات کاربران این سیستم قدردانی کردند.

گفتنی است، "سامانه ۴۰۳۰ " از ابتدای شیوع ویروس کرونا در کشور به منظور "پاسخگویی به نیازهای عموم جامعه در زمینه اطلاع‌رسانی در حوزه‌های مختلف بیماری کووید ۱۹" و "کاهش اضطراب مردم" توسط وزارت بهداشت و با همکاری وزارت ارتباطات و فنآوری اطلاعات و ستاد اجرایی فرمان امام(ره) راه‌اندازی شد. 

این سامانه از پنجم‌اسفند ماه سال ۱۳۹۸ راه‌اندازی شده و بیش از ۲ هزار و ۲۰۰ پزشک و کادر درمانی با آن همکاری می‌کنند.

لازم به ذکر است این سامانه تاکنون پاسخگوی بیش از ۲۰ میلیون تماس درباره بیماری کرونا و نگرانی‌های عمومی مرتبط با آن بوده است.


نظر شما :