انعقاد تفاهم نامه همکاری بین جهاد دانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی با انجمن اوتیسم و بنیاد بیماری‌های نادرجهت ارایه خدمات دندانپزشکی

۱۳ مهر ۱۳۹۹ | ۰۹:۰۸ کد : ۲۳۴۱۴ پژوهش و فناوری تاپ خبر
انعقاد تفاهم نامه همکاری بین جهاد دانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی با انجمن اوتیسم و بنیاد بیماری‌های نادرجهت ارایه خدمات دندانپزشکی

 

کلینیک دندانپزشکی "نورین" جهاد علوم پزشکی شهید بهشتی به دنبال عقد قرارداد با سازمان‌ها و ارگان‌های ذیربط خدمات خاص دندانپزشکی را با تخفیف ویژه ارایه می‌کند.

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی، دکتر اکرم اسماعیلی مدیر درمان جهاد دانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی با اعلام این خبر، اظهار کرد: ارایه  کلیه خدمات دندانپزشکی در مطب و اتاق عمل یکی از خدمات خاص این مرکز است که طی آن انواع خدمات دندانپزشکی تحت بیهوشی در اتاق عمل کاملا مجهز به بیماران نیازمند همچون بیماران کم توان جسمی-حرکتی، بیماران اوتیسم، بیماران مبتلا به بیماری‌های اسکلتی-عضلانی و سایر بیماران ارائه می‌‌شود.

وی در این رابطه به عقد تفاهم نامه همکاری بین جهاد دانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی با انجمن اوتیسم و همچنین بنیاد بیماری‌های نادر اشاره کرد و گفت: این بیماران می‌توانند علاوه بر دریافت کلیه خدمات دندانپزشکی، از 20 درصد تخفیف خدمات دندانپزشکی در اتاق عمل نیز بهره‌مند شوند.

دکتر اسماعیلی با بیان اینکه مرکز خدمات تخصصی و کلینیک دندانپزشکی جهاد دانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی در بیمارستان نورافشار واقع شده است، خاطرنشان کرد: همچنین شایان ذکر است که با همکاری بیمارستان موقوفه نورافشار و با هدف رفاه حال بیماران سایر شهرها و استان های کشور، امکان اقامت بیماران به همراه خانواده در سوئیت‌های اقامتی بیمارستان با 50 درصد تخفیف فراهم شده است.

مدیر کلینیک‌های تخصصی جهاد دانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی "نورین" با اشاره به ارایه کلیه خدمات تخصصی دندانپزشکی و همچنین خدمات ویژه اطفال، بیماران کم توان ذهنی و جسمی و بیماران اعصاب و روان در این مرکز تخصصی، تصریح کرد: همچنین  کلیه خدمات دندانپزشکی از درمان‌های ابتدایی تا جراحی های تخصصی و خدمات زیبایی با بکارگیری بهترین مواد موجود در بازار در کلینیک تخصصی دندانپزشکی جهاد دانشگاهی ارایه می‌شود.

وی در ادامه تاکید کرد: با وجود شیوع بیماری کرونا کلیه خدمات دندانپزشکی این کلینیک با تاکید بر رعایت کامل دستورالعمل‌های ابلاغی خدمات دندانپزشکی و حرف وابسته وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی انجام می‌گردد.

گفتنی است، چند تخصصی بودن، قیمت مناسب و اصالت کالاها و وسایل مصرفی از مهمترین مزایای این مرکز چند تخصصی است و از آنجاکه کلینیک در بیمارستان مستقر شده کلیه دستگاه‌ها و مواد مصرفی از استاندارد اداره تجهیزات و دارویی بیمارستان برخوردار است.

همچنین اعضای جهاد دانشگاهی، همکاران بیمارستان نورافشار و هلال احمر می‌توانند از کلیه خدمات این مرکز با تخفیف ویژه بهره مند شوند.

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره‌های 22824025 و 09023659080 تماس گرفته و یا به نشانی میدان شهید باهنر (نیاوران)، خیابان شهید پور ابتهاج، خیابان شهید خداوردی، انتهای خیابان شهید صادقین (17 غربی)، بیمارستان نور افشار کلینیک نورین مراجعه کنند.


نظر شما :