رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی عنوان کرد

ضرورت مستندسازی فعالیت‌های فرهنگی دانشجویان در دوران کرونا

۱۵ مهر ۱۳۹۹ | ۰۸:۲۳ کد : ۲۳۵۱۴ پر بازدیدترین اخبار اخبار دانشگاه
رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، مجازی سازی فعالیت‌های انجمن اسلامی به علت شیوع کرونا را اقدامی قابل تقدیر دانست و بر لزوم مستند سازی این فعالیت‌ها تاکید کرد.
ضرورت مستندسازی فعالیت‌های فرهنگی دانشجویان در دوران کرونا

به گزارش ایسنا دفتر دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، دکتر علیرضا زالی در دیدار با تعدادی از دانشجویان عضو انجمن اسلامی دانشگاه، جلسات دانشجویی را نویدبخش دانست و گفت:  روند برخی از مراودات به علت شیوع کرونا از حالت عادی خارج شده و امیدواریم در آینده‌ای نزدیک با ریشه کن شدن این بیماری، فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی به ریتم سابق خود برگردد.

وی با اشاره به مجازی برگزار کردن انتخابات انجمن در دوران بحرانی همه گیری ویروس کرونا عنوان کرد: مایه افتخار است که دانشجویان پزشکی دانشگاه پیشتاز  این اقدام با ماهیت رقابتی بوده‌اند.

دکتر زالی ضمن تبریک به دانشجویان به علت تنوع بالای فعالیت‌های فرهنگی انجمن اسلامی، تصریح کرد: جریان فرهنگی و دانشجویی علی رغم شیوع این بیماری باید ادامه داشته باشد، در همین راستا تمامی فعالیت‌های انجمن بهتر است به صورت مجازی ارائه شود. همچنین اقدامات انجمن باید رسانه‌ای شود تا الگوی تمام تشکل‌ها باشد.

وی بر لزوم تداوم نشست‌های سیاسی و سلامت محور انجمن تاکید کرد و افزود: دانشجویان با دید بهتری نسبت به مسائل می‌توانند نظر دهند و آزادانه انتقاد کنند، بنابراین این جلسات بسیار سازنده است.

رییس دانشگاه با بیان اهمیت مستندسازی تمام اقدامات و فعالیت‌های انجمن، ادامه داد: در زمان جنگ، دانشگاه‌ها و دانشجویان نقش آفرینی پر رنگی داشتند، این دوران شیوع کرونا نیز بی‌شباهت به زمان جنگ نیست و در این دوران هم دانشجویان بسیاری، به ویژه دانشجویان پزشکی علی رغم تصور عامه، به میدان آمدند.

به گفته وی، نقش دانشجویان در محرومیت زدایی، اجتماعی سازی، امور خیریه و مقابله بابیماری منحوس کووید-۱۹ باید الگو قرار گیرد.

دکتر زالی در پایان در خصوص تدارک تجهیزات لازم برای مجازی سازی فعالیت‌های انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه، اعلام آمادگی کرد.

در این دیدار، دانشجویان گزارش مختصری از فعالیتهای انجمن در دوران کرونا ارائه دادند و درخواست‌ها و چالش‌هایشان را با رییس دانشگاه مطرح کردند.

انتهای پیام


نظر شما :