در جهاد دانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی؛

مرکز مشاوره کسب و کارهای حوزه سلامت راه اندازی می شود

با ارایه پیشنهاد راه اندازی مرکز مشاوره کسب و کارهای حوزه سلامت، دومین جلسه شورای مرکز نوآوری و شکوفایی(منش) جهاد دانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی برگزار شد.
مرکز مشاوره کسب و کارهای حوزه سلامت راه اندازی می شود

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی، دومین جلسه شورای مرکز نوآوری و شکوفایی(منش)  با حضور اعضای شورای منش برگزار شد و در این جلسه دکتر ارزیده با اشاره به اهمیت مشاوره کسب و کارهای حوزه سلامت،  پیشنهاد راه اندازی مرکز مشاوره کسب و کار را ارایه داد که در این راستا بسته های مداخله ای سلامت در حال تدوین و برنامه ریزی است.

همچنین دکتر برزگر ضمن فراهم آوری زمینه رشد استارتاپ های حوزه سلامت، پیشنهاد بازدید از شتابدهنده های فعال در این حوزه را ارائه داد.

گفتنی است در این رابطه، رویداد استارتاپ ویکند در حوزه سلامت با همکاری شتابدهنده ستاک از دانشگاه صنعتی شریف در حال برنامه ریزی و اجراست که در این رویداد صاحبان ایده برای تکمیل طرح و همراهی با متخصصان حوزه های مختلف حضور به هم می رسانند.

استقرار کافه منش برای دانشجویان و صاحبان ایده، فراهم آوری زمینه معافیت مالیاتی با همکاری سازمان ستفا، اجرای دور دوم health MBA برای دانشجویان و فارغ التحصیلان حوزه سلامت، عقد تفاهم نامه با ستاد اشتغال وزارت بهداشت، تایید مرکز نوآوری توسط دفتر توسعه فناوری سلامت وزارت بهداشت و درمان برای ایجاد و استقرار کسب و کارهای نوپا  از جمله برنامه هایی است که تا به امروز توسط این مرکز نوآوری و شکوفایی(منش) اجرا شده است.

انتهای پیام

کلید واژه ها: جهاد دانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی کارآفرینی


نظر شما :